- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

نمایش ” سایه‌های ماندگار ” نهاوند برای شرکت در جشنواره تئاتر استان آماده شد

به گزارش صدای نهاوند، محمود مصباح در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: نمایش ” سایه‌های ماندگار ” کاری از گروه نمایشی فروغ وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند به کارگردانی آقای صحبت اله روشنفکر و نویسندگی حشمت اله انصاری زاده است.

وی اظهار داشت: در نمایش ” سایه‌های ماندگار ” که خود را برای شرکت در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان همدان به میزبانی شهرستان نهاوند آماده می‌کند؛ آقایان علیرضا سیفی، میلاد دارایی و پرویز کیانی و خانم‌ها زهره سلگی و فاطمه حیدری به ایفای نقش پرداخته و آقای ایمان سیف اجرای موسیقی را عهده‌دار می‌باشند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: در این نمایش که موضوع آن اجتماعی بوده و وابستگی‌های خانوادگی و ارتباطات عمیق افراد خانواده را به تصویر می‌کشد شهربانو زنی عشایری است که پس از مرگ  شوهرش سالار حاضر به ترک ایل و کوچ کردن نیست و از سوی سام خان بزرگ ایل با کوچ ایل سعی دارد که شهربانو را نیز راهی کند اما

مصباح گفت: این نمایش که در اولین اجرای خود با استقبال خوبی مواجه شد در روزهای ۲۸ تا ۳۰ مردادماه در مدت ۳ روز و ۵ اجرا در محل تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) اجرای عمومی دارد.

وی افزود: با عنایت به اینکه نهاوند امسال افتخار میزبانی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان همدان را داراست برنامه‌ریزی‌های مناسب و هماهنگی‌های لازم انجام‌گرفته و شهر نهاوند و مردم و هنرمندان نهاوند آمادگی بسیار خوبی برای میزبانی این رخداد مهم هنری و فرهنگی در شهرستان را دارند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: بیت و نهمین جشنواره تئاتر استان همدان به میزبانی شهرستان نهاوند از ۲۰ تا ۲۳ شهریورماه در محل تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری نهاوند در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی با حضور گروه‌های نمایشی منتخب شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.