جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 1098

صدای نهاوند:

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: به منظور اسکان اضطراری مسافران عبوری از نهاوند هشت مرکز اسکان در مناطق شهری و روستایی نهاوند که در حاشیه جاده قرار دارند در نظر گرفته شده است .

محمد تقی شهبازی در گفتگو با پایگاه خبری صدای نهاوند افزود: این مراکز در حسینیه ها و نمازخانه های روستاهای وراینه ، قلعه قباد ، کوشه ، بره فراخ ، پایگاه فیروزان ، نمازخانه جهاد کشاورزی ،مجتمع شهید بحیرایی و مسجد بین راهی شهرداری قرار دارد که با هیات امنا آنها هماهنگی های لازم به عمل آمده و امکانات لازم در آنجا قرار داده شده است.
وی گفت: با توجه به تشکیل تیمهای امداد و نجات در روستاهای وراینه واقع در محور ارتباطی نور آباد و بره فراخ در جاده نهاوند به کرمانشاه این آمادگی در نیروهای محلی وجود دارد که در هنگام ضرورت به یاری در راه ماندگان و گرفتاران در برف و سرمای زمستان می شتابند .
شهبازی افزود: به منظور آمادگی بیشتر و خدمات دهی پایگاههای امدادی ، امکانات موجود پایگاه امداد جاده ای فیروزان و پایگاه موقت قلعه قباد تقویت شده اند و تعداد نیورهای آنها افزایش یافته است .
وی در پایان از مسافران عبوری که مسیر نهاوند را برای تردد به غرب کشور انتخاب نموده اند خواست که در مواقع یخبندان و سرما در صورت نیاز مراتب را به پایگاه امداد جاده ای این شهرستان و یا به مرکز هلال احمر اطلاع دهند.
شهرستان نهاوند به دلیل قرار گرفتن در مسیر ارتباطی غرب به مرکز کشور با حجم بالای تردد در جاده ها روبرو می باشد و در زمستان محورهای ارتباطی مناطق کوهستانی و برف گیر این شهرستان با مشکل روبرو می باشد که در برخی موارد باعث مسدود شدن جاده ها و در نتیجه اسکان اضطراری مسافران روبرو می باشد .
telegram-channel

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش