- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

هشت مرکز اسکان اضطراری در نهاوند برای مسافران منظور شده است

صدای نهاوند:

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: به منظور اسکان اضطراری مسافران عبوری از نهاوند هشت مرکز اسکان در مناطق شهری و روستایی نهاوند که در حاشیه جاده قرار دارند در نظر گرفته شده است .

محمد تقی شهبازی در گفتگو با پایگاه خبری صدای نهاوند افزود: این مراکز در حسینیه ها و نمازخانه های روستاهای وراینه ، قلعه قباد ، کوشه ، بره فراخ ، پایگاه فیروزان ، نمازخانه جهاد کشاورزی ،مجتمع شهید بحیرایی و مسجد بین راهی شهرداری قرار دارد که با هیات امنا آنها هماهنگی های لازم به عمل آمده و امکانات لازم در آنجا قرار داده شده است.
وی گفت: با توجه به تشکیل تیمهای امداد و نجات در روستاهای وراینه واقع در محور ارتباطی نور آباد و بره فراخ در جاده نهاوند به کرمانشاه این آمادگی در نیروهای محلی وجود دارد که در هنگام ضرورت به یاری در راه ماندگان و گرفتاران در برف و سرمای زمستان می شتابند .
شهبازی افزود: به منظور آمادگی بیشتر و خدمات دهی پایگاههای امدادی ، امکانات موجود پایگاه امداد جاده ای فیروزان و پایگاه موقت قلعه قباد تقویت شده اند و تعداد نیورهای آنها افزایش یافته است .
وی در پایان از مسافران عبوری که مسیر نهاوند را برای تردد به غرب کشور انتخاب نموده اند خواست که در مواقع یخبندان و سرما در صورت نیاز مراتب را به پایگاه امداد جاده ای این شهرستان و یا به مرکز هلال احمر اطلاع دهند.
شهرستان نهاوند به دلیل قرار گرفتن در مسیر ارتباطی غرب به مرکز کشور با حجم بالای تردد در جاده ها روبرو می باشد و در زمستان محورهای ارتباطی مناطق کوهستانی و برف گیر این شهرستان با مشکل روبرو می باشد که در برخی موارد باعث مسدود شدن جاده ها و در نتیجه اسکان اضطراری مسافران روبرو می باشد .
telegram-channel [1]