- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

آسفالت راه روستایی میانگران و پروژه آبرسانی روستای شهرک نهاوند افتتاح شد

به گزارش صدای نهاوند، بعداز ظهر روز دوشنبه ۶ شهریور و در پنجمین روز از هفته دولت پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی میانگران و پروژه آبرسانی روستای شهرک نهاوند با حضور معاون امور عمرانی استاندار همدان، مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار شهرستان نهاوند، بخشدار و سایر مسئولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان در آئین افتتاح پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی میانگران، با بیان اینکه طول این پروژه ۲ هزار و ۲۰۰ متر، عرض آسفالت آن ۵٫۵ متر و ضخامت آسفالت ۵ سانتیمتر است، گفت: اعتبار هزینه شده برای این پروژه ۲۵۰ میلیون تومان است و با اجرای این پروژه ۱۳۱ نفر از مردم روستای میانگران از راه آسفالته مناسب برخوردار می‌شوند.

فرهاد فرزانه افزود: این پروژه در راستای اهداف دولت تدبیر و امید با هدف آسفالت راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار و تسهیل در عبور و مرور اهالی و دسترسی به سایر نقاط جمعیتی و مرکز شهرستان و انتقال سریع‌تر محصولات کشاورزی انجام شده است.

وی همچنین عنوان کرد: پروژه آبرسانی روستای شهرک از توابع بخش خزل نهاوند نیز ۹۱۰ خانوار و حدود ۲۸۹۰ جمعیت را دربرمی‌گیرد.

فرزانه خاطرنشان کرد: این پروژه با صرف هزینه ۸۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی با مشخصات فنی، ساخت مخزن ۲۰۰ مترمکعبی هوایی، ساخت ۳۵۰ متر راه دسترسی، فنس‌کشی و محوطه‌سازی ۴۵۰ مترمربعی، اجرای ۵۰۰ متر خط انتقال و تجهیز یک حلقه چاه نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.