جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11035

صدای نهاوند:
همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت آیین گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید و شهدای کارمند روز چهارشنبه در مسجد علمیه امام خمینی (ره) شهر نهاوند برگزار شد.

به گزارش صدای نهاوند، فرماندار نهاوند در این آیین از شهیدان باهنر و رجایی به عنوان اسوه های خدمتگزاری به ملت یاد کرد و گفت: تبیین و ترویج ویژگی های دولت اسلامی و کارگزاران نظام اسلامی ، شناخت و آگاهی بخشی به نسل جوان در خصوص دشمنی دیرینه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با انقلاب اسلامی و جنایات بی شرمانه منافقین از اهداف برگزاری مراسم هفته دولت است.
کریم حمیدوند افزود: نگاهی به زندگی سیاسی شهید رجایی و باهنر نشان می دهد که آن ۲ بزرگوار با افراد مثبت همه گروهها ارتباط داشتند و به دنبال جذب حداکثری و دفع حداقلی بود و این همان چیزی است که جامعه امروز به آن نیازمند است.
وی با اشاره به اینکه افکار و اندیشه های شهیدان باهنر و رجایی امروز باید به عنوان اسوه و الگوی دولتمردان قرار گیرد گفت: امروز مسئولان و دست اندرکاران کشور باید این گونه رفتار ها و افکار شایسته آنان را در عمل اسوه و الگوی خود قرار دهند و ساده زیستی را در زندگی خود به کار گیرند.
حمیدوند دولت دازدهم را دولت کار و تلاش معرفی کرد و گفت: دولت یازدهم با همه مشکلات مالی با تعیین اولویت ، سرمایه گذاری را در زمینه ایجاد زیر ساختها انجام داده و امید و نشاط را در جامعه به وجود آورده است.


فرماندار نهاوند با بیان اینکه امروز امید بخشی در بهره برداری از طرح های عمرانی و ارائه خدمات پیشرفته به مردم به وجود آمده است، گفت: یقین داشته باشید در دولت دوازدهم شاهد توسعه چشمگیرتری در حوزه های مختلف خواهیم بود.
وی افزود: در هفته دولت ۶۰ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در نهاوند بهره برداری و عملیات اجرایی هفت طرح دیگر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال آغاز شد.
امام جمعه نهاوند نیز گفت: شهیدان باهنر و رجایی مصداق بارز خدمتگزاری به مردم و جامعه هستند و دولتمردان هم باید این الگوهای عملی را اسوه خود قرار دهند.
حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا به دوران مدیریتی این ۲ شهید اشاره کرد و گفت: زمانی که این شهیدان بزرگوار در جایگاه خدمت به مردم و در راس نظام بودند همزمان با شروع جنگ بود و ما شاهد بودیم که آنان چه خدماتی را به رزمندگان ارائه می کردند.
امام جمعه نهاوند شهیدان رجایی و باهنر را قربانیان ترور خوانده و افزود: اوایل انقلاب ۱۷ هزار شهید ترور داشتیم و این نشان می‌دهد که دشمنان انقلاب اسلامی شهیدان رجایی و باهنر را خاری را در چشم خود می دیدند و به همین خاطر به فکر حذف آنها افتادند.
هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ شهیدان رجایی و باهنر در دفتر نخست وزیری در اثر انفجار تروریستی به شهادت رسیدند و به همین مناسبت این ایام به نام هفته دولت نامگذاری شده است. 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش