سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11042

صدای نهاوند:
در ششمین روز از هفته دولت با حضور معاون اقتصادی و منابع انسانی استانداری عصر سه شنبه هفت طرح بهسازی روستایی و یک طرح خدماتی با 19 هزار و 750 میلیون ریال بهره برداری شد.

به گزارش صدای نهاوند، فرماندار نهاوند در آیین بهره برداری از این طرحها گفت: همچنین عملیات اجرایی ۲ طرح دیگر با اعتبار۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در نهاوند آغاز شد.
کریم حمیدوند اضافه کرد: این طرحها شامل مرحله اول هفت طرح بهسازی و آسفالت روستایی در روستاهای وهمان ، کفراش ، دوچشمه ، عنبرقنبر ، اسدآباد گیان ، باباقاسم و حسین آباد باباقاسم است که عملیات جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر در آنها اجرا شده است.
وی گفت: همچنین دفتر خدمات پستی شهر گیان به منظور ارائه خدمات مختلف پستی در فضایی با زیر بنای ۷۰ مترمربع راه اندازی شد.
وی افزود: طرح شامل مرکز سالمندان حضرت فاطمه (س) از محل اعتبارات خیرین در زمینی به مساحت یک و نیم هکتار و همچنین عملیات اجرایی ساختمان جدید اداره برق شهر گیان با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل منابع دولتی آغاز شد.
فرماندار نهاوند گفت: هفته دولت فرصتی است تا از این طریق خدمات دولت که در واقع خدمات نظام محسوب می شود برای مردم بازگو شود.
معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری همدان نیز گفت: در هفته دولت امسال ۸۵۹ طرح خدماتی تولیدی در سطح استان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود که برای آماده سازی آنها هشت هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال هزینه می شود.
رضا قیاسی با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در بخش مسکن روستایی افزود: بنیاد مسکن در استان همدان اقدامات خوبی در زمینه بهسازی روستاها انجام داده است
وی با بیان اینکه شاخص بهسازی روستایی در استان همدان ۳۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است ادامه داد: این رقم در کشور ۴۱ درصد است .
معاون منابع انسانی استاندار همدان با اشاره به شرایط پیش آمده برای خدمت به مردم و توسعه کشور افزود: بی سابقه ترین حمایتی که از دولت صورت گرفت حمایت مجلس یازدهم بود که در رای اعتماد به کابینه دولت تجلی یافت .
وی گفت: این حمایت نشان می دهد که وفاق و همدلی خوبی بین دولت ، مجلس و قوه قضاییه به وجود آمده که باعث توسعه کشور می شود.
قیاسی گفت: مردم در انتخابات حمایت قاطعی از نظام به عمل آوردند که لازم است در قبال آن دولتمردان خدمات شایسته ای به آنان داشته باشند.
در هفته دولت ۶۰ طرح عمرانی با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هفته دولت در شهرستان نهاوند بهره برداری شد و هفت طرح دیگر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش