جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11073

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

نهاوند با کمبود امکانات در زمینه مدیریت بحران مواجهه است

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان نهاوند با کمبود امکانات در زمینه مدیریت بحران مواجهه است و حتی از داشتن یک بیل مکانیکی نیز محروم است

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حسن بهرام‌نیا ظهر امروز در جلسه مدیریت بحران شهرستان نهاوند که در محل فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان نهاوند با کمبود امکانات در زمینه مدیریت بحران مواجهه است و حتی از داشتن یک بیل مکانیکی نیز محروم است که با توجه به اینکه این شهرستان روی گسل زلزله قرار گرفته این کمبود امکانات ممکن است سبب ایجاد مشکلات بزرگی برای این شهرستان شود.

وی تصریح کرد: از مدیریت بحران استان تقاضا داریم که با توجه به شرایط خاص شهرستان نهاوند اعتباری را برای تجهیز امکانات مدیریت بحران این شهرستان در نظر بگیرند و در این زمینه حساسیت بیشتری به این شهرستان نشان دهند.

بهرام‌نیا افزود: گسل زلزله باختری که در شهرستان نهاوند وجود دارد یک تهدید و هشدار جدی برای این شهرستان است و ما مسئولان باید هشیار باشیم و این هشدار را جدی بگیریم.

وی عنوان کرد: کمیته مدیریت بحران باید مدیریت شود و ما به عنوان مسئولانی که مسئولیت پذیرفته‌ایم باید در راستای ارائه خدمات به‌خصوص در مواقع بحران با بهترین شیوه تدبیر و مدیریت کنیم که این مهم نیز زیرساخت‌های لازم را نیاز دارد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس بیان کرد: فرماندار و سایر مسئولان استان باید مانور مدیریت بحران را در شهرستان برگزار کنند تا آمادگی بیشتری را در موقع بروز بحران داشته باشند.

بهرام‌نیا اظهار داشت: در بخش‌ها و ادارات مختلف شهرستان نیز باید مانور مدیریت بحران برگزار شود تا در مواقع بروز بحران آمادگی لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر مدیریت بحران در کشور یک متولی خاص و مستقیم ندارد و اگر حادثه‌ای رخ بدهد ما مسئول پاسخگو در این زمینه نداریم.

بهرام‌نیا افزود: ما به عنوان نماینده‌های مردم در مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کنیم که یک سازمان مستقل و منفک مدیریت بحران در کشور ایجاد کنیم که به عنوان سازمان مدیریت بحران در کشور پاسخگو باشد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش