جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11078

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

«خانه امید» نهاوند سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: خانه امید شهرستان نهاوند در زمینی به مساحت۶۲۰ متر مربع با یک میلیارد تومان اعتبار در مدت یکسال در بوستان آزادگان ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حسن بهرام نیا ظهر شنبه در جلسه واگذاری زمین برای ساخت خانه امید بازنشستگان کشوری در شهرستان نهاوند اظهار داشت: خانه امید شامل یک مجتمع رفاهی – اداری است که در آن فعالیت های قرآنی ، فرهنگی ، ادبی و خدمات رفاهی ، مشاوره  و اداری به بازنشستگان کشوری ارائه میشود.

بهرام نیا با بیان اینکه کار‌های مقدماتی ساخت سومین خانه امید استان همدان در شهرستان نهاوند انجام شده است یادآور شد: پیش بینی می‌شود خانه امید نهاوند نیز در زیر بنای ۶۲۰ متر مربع در قالب یک طبقه سال آینده به بهره برداری برسد.

وی افزود: بازنشستگان و سالخوردگان هر جامعه‌ای گنجینه‌های ارزشمندی از تجربیات بکر و نو هستند لذا این فعالیت‌ها و کار‌ها در راستای تکریم مقام و جایگاه والای آنها و ایجاد محیطی شاد و آرام در راستای تأمین سلامت جسم و روح آنها است.

مدیر کل امور استان های صندوق بازنشستگی کشور هم در این جلسه گفت : بیش از یک میلیون و۳۶۲ هزار بازنشسته کشوری در کشور وجود دارد.

علی حاج قربان با بیان اینکه ۲۲ مرکز استان از خانه امید بهره مند است، افزود : ۸  خانه امید هم در حال ساخت است . 

ویبا تأکید بر اینکه ۳۱ هزار بازنشسته در استان وجود دارد گفت: بیشترین آمار افراد بازنشسته و افراد سالخورده متعلق به شهرستان همدان است که پس از افتتاح خانه امید ملایر به دنبال آن هستیم که این مراکز را در سایر شهرستان‌ها نیز بنا کنیم لذا شهرستان بعدی، نهاوند است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش