سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11111

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: آمریکا آرزوی بازدید از مراکز نظامی ایران را به گور می برد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نمازجمعه نهاوند افزود: آمریکا اعلام کرده است اگر  ایران می خواهد به برجام پایبند باشد، باید اجازه بدهد از مراکز نظامی ایران بازدید کنیم این همان زیاده خواهی، قلدری و عربده کشی  آمریکا در عرصه جهانی است.

مغیثی گفت: یا اعلام کرده است، ایرانی ها وقتی می خواهند در خلیج فارس تردد کنند، باید با ناوهای ما هماهنگ کنند عجیب است آمریکا از آن طرف دنیا آمده در آبهای ایران و نزدیک مرزهای ایران و ادعا می کند شما خودتان را با ما هماهنگ کنید واقعا آمریکا مظهر شیطنت، قلدری و فرصتی طلبی است که مسئولان ما هم جواب مناسبی به آنها دادند و اعلام کردند، بازدید از مراکز نظامی ایران هرگز امکان پذیر نخواهد بود و آمریکا این آرزو را به گور خواهد برد و در خلیج فارس هم ایران با اقتدار از مرزها و موجودیت خود دفاع می کند.

وی افزود: فاجعه انسانی در یمن و قتل عام چندین ساله مردم این کشور توسط آل صعود و قتل عام مسلمانان در میانمار که توسط ارتش و بودایی ها افراطی در حال انجام است از مصائب امروز جهان اسلام است ما امیدی به سازمان ملل و مجامع بین المللی مانند حقوق بشر و ..نداریم که جلوی این جنایات را بگیرند چون آنها ابزاری در دست آمریکا برای جنایت در جهان است.

امام جمعه نهاوند بیان داشت: کم شدن بغض و کینه دشمنان نسبت به مردم ایران خطر است و ما باید همیشه نسبت به دشمنان حساسیت داشته باشیم آمریکا از ۵۰ سال قبل دشمن ایران و شیطان بزرگ است و اگر کسی به جای بغض آمریکا تمایل ارتباط با آمریکا را داشته باشد بنا بر فرموده  مقام معظم رهبری اعلام خطر است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: حمله ۱۱ سپتامبر و انهدام برج های دوقلو آمریکا نقشه خود آنها برای ساختن خاورمیانه بزرگ بود خاورمیانه بزرگ به معنی تسلط کل آمریکا بر منطقه و به رسمیت شناختن اسرائیل بعنوان مرکز این خاورمیانه است تا با خیال خود ایران را منزوی کنند که به شکر خدا این نقشه با مبارزه و مقاومت جبهه مقاومت شکست خورد.

مغیثی اظهار داشت: خبرهای موفقیت و پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در سوریه و عراق نشان های نابودی داعش را عیان ساخته است هر چند هنوز آمریکا از داعش حمایت می کند اما نابودی آنها نزدیک است.

وی ادامه داد: غدیر تنها یک واقعه تاریخی نیست بلکه اساس دین و کامل کننده آن است، در واقع رسالت همه پیامبران الهی با غدیر کامل شده و تعالی انسان ها با غدیر رقم می خورد.
وی افزود: یکی از دستاوردهای مهم واقعه غدیر، مسئله امامت و ولایت است که در جامعه اسلامی نقش مهم و اصلی را ایفا می کند.
امام جمعه نهاوند بر اهمیت وحدت در جامعه اسلامی و مسلمین تاکید کرد و افزود: زنده نگه داشتن غدیر درس تبعیت از حضرت علی (ع) برای مردم و مسئولان هستند اگر جامعه در همه موارد به حضرت علی (ع) اقداد کند تمام مشکلات جامعه حل می شود.

وی در پایان گفت: ماه محرم نزدیک است و هیات های مذهبی در حال آماده سازی مساجد و حسینیه ها برای عزاداری هستند و سازمان تبلیغات هم در حال دعوت از مبلغین تا در این دوماه عزاداری محرم و صفر عزادران با ابعاد مختلف شخصیتی امام حسین(ع) آشنایی پیدا کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش