- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

آمریکا آرزوی بازدید از مراکز نظامی ایران را به گور می برد

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نمازجمعه نهاوند افزود: آمریکا اعلام کرده است اگر  ایران می خواهد به برجام پایبند باشد، باید اجازه بدهد از مراکز نظامی ایران بازدید کنیم این همان زیاده خواهی، قلدری و عربده کشی  آمریکا در عرصه جهانی است.

مغیثی گفت: یا اعلام کرده است، ایرانی ها وقتی می خواهند در خلیج فارس تردد کنند، باید با ناوهای ما هماهنگ کنند عجیب است آمریکا از آن طرف دنیا آمده در آبهای ایران و نزدیک مرزهای ایران و ادعا می کند شما خودتان را با ما هماهنگ کنید واقعا آمریکا مظهر شیطنت، قلدری و فرصتی طلبی است که مسئولان ما هم جواب مناسبی به آنها دادند و اعلام کردند، بازدید از مراکز نظامی ایران هرگز امکان پذیر نخواهد بود و آمریکا این آرزو را به گور خواهد برد و در خلیج فارس هم ایران با اقتدار از مرزها و موجودیت خود دفاع می کند.

وی افزود: فاجعه انسانی در یمن و قتل عام چندین ساله مردم این کشور توسط آل صعود و قتل عام مسلمانان در میانمار که توسط ارتش و بودایی ها افراطی در حال انجام است از مصائب امروز جهان اسلام است ما امیدی به سازمان ملل و مجامع بین المللی مانند حقوق بشر و ..نداریم که جلوی این جنایات را بگیرند چون آنها ابزاری در دست آمریکا برای جنایت در جهان است.

امام جمعه نهاوند بیان داشت: کم شدن بغض و کینه دشمنان نسبت به مردم ایران خطر است و ما باید همیشه نسبت به دشمنان حساسیت داشته باشیم آمریکا از ۵۰ سال قبل دشمن ایران و شیطان بزرگ است و اگر کسی به جای بغض آمریکا تمایل ارتباط با آمریکا را داشته باشد بنا بر فرموده  مقام معظم رهبری اعلام خطر است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: حمله ۱۱ سپتامبر و انهدام برج های دوقلو آمریکا نقشه خود آنها برای ساختن خاورمیانه بزرگ بود خاورمیانه بزرگ به معنی تسلط کل آمریکا بر منطقه و به رسمیت شناختن اسرائیل بعنوان مرکز این خاورمیانه است تا با خیال خود ایران را منزوی کنند که به شکر خدا این نقشه با مبارزه و مقاومت جبهه مقاومت شکست خورد.

مغیثی اظهار داشت: خبرهای موفقیت و پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در سوریه و عراق نشان های نابودی داعش را عیان ساخته است هر چند هنوز آمریکا از داعش حمایت می کند اما نابودی آنها نزدیک است.

وی ادامه داد: غدیر تنها یک واقعه تاریخی نیست بلکه اساس دین و کامل کننده آن است، در واقع رسالت همه پیامبران الهی با غدیر کامل شده و تعالی انسان ها با غدیر رقم می خورد.
وی افزود: یکی از دستاوردهای مهم واقعه غدیر، مسئله امامت و ولایت است که در جامعه اسلامی نقش مهم و اصلی را ایفا می کند.
امام جمعه نهاوند بر اهمیت وحدت در جامعه اسلامی و مسلمین تاکید کرد و افزود: زنده نگه داشتن غدیر درس تبعیت از حضرت علی (ع) برای مردم و مسئولان هستند اگر جامعه در همه موارد به حضرت علی (ع) اقداد کند تمام مشکلات جامعه حل می شود.

وی در پایان گفت: ماه محرم نزدیک است و هیات های مذهبی در حال آماده سازی مساجد و حسینیه ها برای عزاداری هستند و سازمان تبلیغات هم در حال دعوت از مبلغین تا در این دوماه عزاداری محرم و صفر عزادران با ابعاد مختلف شخصیتی امام حسین(ع) آشنایی پیدا کنند.