سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11137

صدای نهاوند:
اولین روز بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان همدان در نهاوند با اجرای 4 نمایش پایان یافت.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، اولین روز بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان همدان با اجرای سه نمایش در بخش رقابتی از شهرهای نهاوند، ملایر و تویسرکان و اجرای یک نمایش خیابانی از شهر همدان در سالن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند پایان یافت.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: صبح روز دوشنبه ۲۰ شهریورماه نمایش <<مجلس شاه کشی به روایت عکاس باشی>> به کارگردانی اتابک مهراد از نهاوند اجرا شد و بعد از پایان نمایش جلسه نقد و بررسی آن برگزار شد.

محمود مصباح گفت: همچنین نمایش خیابانی<<آش باران>> به کارگردانی مهرداد کاووسی حسینی از همدان اجرا شد.

وی افزود:  دو نمایش <<نقش پیچک در چشم انداز ایوان>> به کارگردانی مهدی روزبهانی از ملایر و نمایش <<آئین دایره زدایی از یک در گچ مانده قفقاز>> به کارگردانی سجاد طهماسبی از تویسرکان در بخش رقابتی عصر روز دوشنبه اجرا شدند.

مصباح گفت: از جمله برنامه های جنبی جشنواره برگزاری نشست نقد و بررسی گروههای تئاتر است که در پایان هر نمایش اجرا می شود.

دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان همدان گفت: صبح سه شنبه ۲۱ شهریور ساعت ۹:۳۰ صبح نمایش <<برف زمین را گرم می کند>> به کارگردانی محمود غفاری در بخش رقابتی و نمایش <<خنکای ختم خاطره>> به کارگردانی پریسا عزت یار از شهرستان اسد آباد در بخش جنبی اجرا می شوند و در ساعت ۱۱ نیز نمایش <<175>> به کارگردانی مهدی کوثری یگانه از همدان در بخش خیابانی در سالن نمایش مجنمع امام خمینی(ره) اجرا می شود.

محمود مصباح گفت: دو نمایش <<چند برش از مغز یک نویسنده مرده>> به کارگردانی رضا باغبان از ملایر ساعت ۱۵:۳۰ و نمایش <<آکبث>> به کارگردانی روح الله صالحی از همدان ساعت ۱۸:۳۰ در بخش رقابتی عصر روز سه شنبه اجرا می شوند.

گفتنی است: بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان همدان با شرکت ۹ گروه نمایش صحنه ای و سه گروه نمایش خیابانی از صبح امروز دوشنبه در نهاوند آغاز و به مدت سه روز با معرفی گروهها و چهره های برتر ادامه خواهد داشت.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش