سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11156

صدای نهاوند:
دبیر اجرایی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان همدان از اجرای سه نمایش صحنه و یک نمایش خیابانی در سومین روز این جشنواره در نهاوند خبر داد.

محمود مصباح  در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، افزود: در روز سوم و پایانی اجرای نمایش های بیست و نهمین جشنواره تئاتر  استان همدان که شامگاه چهار شنبه پایان یافت،نمایشهای <<روبان های مشکی را از گوشه ی قاب عکس بردار>> به کارگردانی مهدی شادمانی روشن از همدان، <<اعترافاتی درباره ی زنان>> به کارگردانی مزدک مهیمنی از همدان و <<دریا زدگی>> به کارگردانی کیان مرادی و مسعود رضی از نهاوند به صورت صحنه و نمایش <<تنفس>> به کارگردانی مجید قدیمی از شهرستان رزن در بخش خیابانی در مجتمع فرهنگی و هنری  امام خمینی(ره)  نهاوند اجرا شدند.

مصباح گفت: در بیست ونهمین جشنواره تئاتر استان همدان که از روز دوشنبه ۲۰ شهریور در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) نهاوند آغاز شد ۹ نمایش صحنه ای از شهرهای همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان و بهار، سه نمایش خیابانی از شهرهای همدان و رزن و یک نمایش جنبی از شهرستان اسد آباد به رقابت پرداختند.

وی افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه ۲۳ شهریور ماه در محل مجتمع فرهنگی و هنری حضرت امام خمینی(ره)  نهاوند با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می شود.

مصباح با اشاره به اینکه برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره فردا در مراسم اختتامیه معرفی می شوند، تصریح کرد: در نهایت دو اثر نمایشی به مرحله بازبینی جشنواره تئاتر فجر معرفی می شوند.

وی گفت: رامتین خداپناهی، عطاالله کوپال و علی ایزدی اعضا هئیت داوران این دوره از جشنواره تئاتر استان همدان محسوب می شوند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش