سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11196

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: مسئولان شهرستان نهاوند پیگیری کنند تا قول وزیر بهداشت و درمان برای تامین پزشک مورد نیاز بیمارستان جدید شهید آیت الله قدوسی نهاوند عملی شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر نهاوند در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) اظهار داشت: بیمارستان شهید آیت الله قدوسی نهاوند افتتاح شد، اما وزیر بهداشت و درمان در همان جلسه افتتاحیه قول دادند که ظرف یکی و دوماه  آینده کادر درمانی بیمارستان جدید را تکمیل کنند.

مغیثی گفت: اگر قرار است چندتا نیرو ازاین  بیمارستان به بیمارستان جدید منتقل کنند تا ظاهر قضیه را درست کنند دردی از مردم دوا نمی شود.

وی افزود: این موضوع نیاز به پیگیری دارد هم از طرف فرماندار و هم اداره بهداشت و درمان، تا این بیمارستان که افتتاح شد بتواند  خدمات بیشتر و کاملتری ارائه دهد چون ظاهر ساختمان مانند در، دیوار و پنجره دردی را دوانمی کند بلکه باید حتما دکتر متخصص مورد نیاز و سایر نیروهای کادر درمان آن تامین شود این قول را وزیر داده و باید پیگیری شود.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: شرط مقابله با مستکبرین اتحاد و رسیدن به مرز قدرت جهانی است که امروز ایران اسلامی در بعد تسلیحات نظامی به این مرز رسیده تا جایی که دشمنان ایران اعتراف می کنند در مقابل ایران نمی توانند ایستادگی کنند.

حجت الاسلام مغیثی بیان داشت: تجربه برجام عدم سازش و اعتماد به آمریکا است که برای دنیا هم ثابت شده است که آمریکا قابل اعتماد نیست و به تعهدات خود پایبند نیست و سازش با آمریکا هزینه های بیشتر نسبت به مقاومت دارد.

مغیثی افزود: آمریکا چندصد هزار میلیارد دلار تسلیحات نظامی به کشورهای عربی عربستان، قطر و بحرین و…می فروشد در شرایطی که این کشورها در حال جنگ هستند اما چون در خدمت اهداف آمریکا هستند به آنها اسلحه می فروشد و ایران اسلامی که در عمر سیاسی نظام جمهوری اسلامی به کشوری حمله نکرده است بعنوان خطر منطقه معرفی می شود تا امنیت اسرائیل تامین شود.

وی ادامه داد: جنایات کشور میانمار در شرایطی انجام می شود که اسرائیل به صورت مستقیم با دولت میانمار ارتباط دارد و به آنها اسلحه می فروشد تا آن منطقه را از وجود مسلمانان پاکسازی کنند.

وی گفت: همزمانی هفته دفاع مقدس با ماه محرم و نامگذاری هفته اول ماه محرم به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر  بعلت قیام امام حسین(ع) است که فرمود: هدف من از این قیام امر به معروف و نهی از منکر است و دفاع مقدس هم یک امر به معروف و نهی از منکر بود چون ۸ سال دفاع مقدس برای دفاع و حفظ این کشور و نظام ولایی بود.

امام جمعه نهاوند با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم  از هیئت امنا مساجد و حسینیه هاخواست تا مقدمات لازم را برای عزاداری ماه محرم آماده کنند و صرفا به عزاداری اکتفا نکنند بلکه از مبلغین دعوت کنند تا با بیان احکام، تفسیر قرآن و بیان احادیث عزاداری با معرفت انجام شود.

مغیثی با ابراز تاسف از محتوای نمایشی که در جشنواره تئاتر استان روز گذشته در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا شده است گفت: مکردم از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بعلت پسوند اسلامی که دارد توقع دیگری دارند که رعایت مسائل اسلامی شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش