سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11227

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند گفت: در رابطه با انتخاب استاندار هیچ اظهار نظری از سوی مجمع نمایندگان استان نشده است.

به گزارش صدای نهاوند، حسن بهرام نیا با بیان این که رایزنی برای انتخاب استاندار در میان مجمع نمایندگان استان صورت نگرفته است، اظهار داشت: در مورد این موضوع هنوز مجمع نمایندگان استان اعلام مواضع نداشته اند.

وی در پاسخ به این سوال که استاندار بومی یا غیربومی باشد، گفت: آنچه که برای مجمع نمایندگان مهم است رفع مشکلاتی اعم از مشکلات اقتصادی و کاهش بیکاری جوانان است و مساله بومی یا غیربومی استاندار زیاد مهم نیست.

نماینده مردم نهاوند تصریح کرد: هر شخصی که توانمندتر باشد نظرمان به سمت او است، هرچند تاکنون در رابطه با بحث استاندار هیچ اظهار نظری نشده است.

به گزارش صدای نهاوند، با آغاز فعالیت دولت دوازدهم و آوردن رای اعتماد عبدالرضا رحمانی فضلی در مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر کشور دولت دوازدهم گمانه زنی ها درباره تغییر و ابقای استانداران شدت گرفت که در روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ما به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی استانداران پیشنهادی هفت استان کشور از هیأت وزیران رأی اعتماد گرفتند که به ترتیب اسامی آنان آقایان فریدون همتی، عبدالمحمد زاهدی، موسی خادمی، محمدمهدی مروج الشریعه، اسماعیل تبادار، محمد احمدی و محمدعلی نجفی به ترتیب به عنوان استانداران استان‌های هرمزگان، قزوین، لرستان، خراسان جنوبی، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و البرز منصوب شدند.

محمدناصر نیکبخت استاندار همدان در دولت یازدهم است. وی در زمان استانداری بهروز مرادی معاون پشتیبانی استانداری همدان و سابقه مدیرکلی اقتصادی در استانداری‌های تهران و هرمزگان را دارد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش