سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11237

صدای نهاوند:
معاون فرماندار نهاوند گفت: مبارزه اثر بخش با مواد مخدر نیازمند عزم و اراده همگانی از سوی مسئولان و عموم مردم است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سیدرضا سلامتی صبح امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهاوند اظهار داشت: بی شک تقابل کارشناسانه، هدفمند و علمی با پدیده شیوع انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی می‌تواند به کاهش قابل توجه دیگر آسیب‌های اجتماعی ختم شود.

سلامتی با تاکید بر اینکه مبارزه اثر بخش با مواد مخدر نیازمند عزم و اراده همگانی از سوی مسئولان و عموم مردم است، افزود: باید از ظرفیت کارشناسان و نخبگان علمی، فرهنگی و اجتماعی و ایده‌پردازی‌های کارشناسانه و برخوردار از ضمانت اجرایی برای مبارزه با مواد مخدر استفاده کرد.

وی افزود: توجه ویژه به مقوله های اشتغالزایی، تولید و بهبود اوضاع معیشتی با در پیش گرفتن برنامه‌های اقتصاد مقاومتی مهمترین راهبرد مبارزه ریشه‌ای با شیوع مواد مخدر و دیگر آسیب‌های اجتماعی در جامعه است و دستگاه‌های مختلف اجرایی در زمینه مقابله با این آسیب‌ها به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم نقش دارند.

معاون فرماندار نهاوند بیان داشت: موضوع پذیرش اجتماعی و پذیرفته شدن بهبود یافتگان اعتیاد در جامعه از نکات مهمی است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

سیدرضا سلامتی گفت: وظیفه دولت نیز در این زمینه تسهیل‌گری و گذاشتن امکانات در اختیار مردم است و ما باید در این زمینه هم‌افزایی داشته باشیم و همه دستگاه‌های اجرایی نیز باید از بخشی نگری چشم پوشی کنند و هم‌چنین خانواده‌ها را باید وارد بحث مبارزه با مواد مخدر کنیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش