جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11272

صدای نهاوند:
نمازگزاران نهاوند پس از اقامه نمازجمعه این هفته با برگزاری راهپیمایی خشم و انزجار خود را نسبت به سخنان توهین آمیز اخیر ترامپ اعلام کردند.

به گزارش صدای نهاوند، در این مراسم که از محل مصلی نماز جمعه تا چهار راه معلم نهاوند ادامه یافت نمازگزاران ضمن حمل نوشته های با عنوان مرگ بر آمریکا و اسرائیل شعارهای مرگ بر آمریکای جنایتکار ،ایرانی بیدار است از آمریکا بیزار است سر دادند.
امام جمعه نهاوند در این مراسم گفت: مردم ما حدود چهل سال است که به ندای امام حسین (ع) لبیک گفته و با تاسی به آرمان آن امام همام در برابر دشمنان اسلام ایستادگی می کنند.
حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: اگر می بینیم که رئیس جمهوری آمریکا در سازمان ملل به جای پرداختن به مسائل جهانی به مسائل ایران پرداخته و به ما تهمت و دروغ میبندد این ناشی از ترس و واهمه و اضطراب آنان از ملت ایران است.
وی افزود: آمریکا می بیند هر کاری که می کند تا بتواند حکومتهای دست نشانده خود را در عراق ، یمن و سوریه روی کار بیاید با ایستادگی ایران مواجه می شود و همین عامل عصبانیت آنان از کشور ما است.
امام جمعه نهاوند افزود: آنان حق دارند از دست ما عصبانی باشند زیر با کشتن میلیونها مسلمان و به خاک و خون کشاندن آنها نتوانسته اند به اهداف خود برسند لذا طبیعی است که از دست ما ناراحت باشند.
وی افزود: آمریکا از ما می خواهد که ما دست از مقاومت و حمایت از حزب الله ، یمن و عراق برداریم در حالیکه حمایت از مظلومان از اعتقادات دینی ما ریشه می گیرد و ما نمی توانیم در برابر سرنوشت آنان بی تفاوت باشیم .
مغیثی گفت: آمریکا از شعار مرگ بر آمریکای ما ناراحت است که این مساله نشان می دهد این شعارها تاثیر گذار بوده و موجب بیداری ملتها و رسوایی دشمنان شده لذا امروز مردم ایران در سراسر کشور راهپیمایی کردند تا جواب تهمت ها و دروغهای آمریکا را بدهند. 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش