جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11275

صدای نهاوند:
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: تیم کشتی شهرستان نهاوند در مسابقات انتخابی استان توانست با کسب 12 مدال طلا، نقره و برنز به مقام قهرمانی استان دست پیدا کند .

به گزارش صدای نهاوند، محرم روزبه اظهار داشت: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی استان با حضور ۹۰ کشتی گیر در اوزان مختلف به مدت ۲ روز در نهاوند برگزار شد که تیم کشتی این شهرستان توانست با کسب چهار مدال طلا، چهار نقره و چهار برنز و مجموع ۸۹ امتیاز مقام اول استان را بدست آورد.
وی با اعلام نتایج اوزان مختلف گفت: در وزن ۵۷ کیلوگرم علی قپانوری از نهاوند ، مهیار اسدی از شهرستان اسدآباد و مسعود لراوند از شهرستان نهاوند به ترتیب مقامهای اول تا سوم را بدست آورده و در وزن ۶۱ کیلو گرم نیز مجتبی غلامی از نهاوند، حمیدرضا عبدالملکی از تویسرکان و مصطفی چراغی از همدان به ترتیب اول تا سوم شدند.
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در وزن ۶۵ کیلوگرم سجاد چهاردولی از ملایر، علیرضا روشن بخش ازهمدان و مهدی احمدوند از نهاوند اول تا سوم، در وزن۷۰ کیلوگرم امیرحسین صادقی ازهمدان، محمد احمدوند از نهاوند وعلی تقوی از فامنین اول تا سوم ، در وزن۷۴ کیلوگرم علیرضا علی بخشی از نهاوند، متین هاجویان از بهارو یوسف سلگی از تویسرکان اول تا سوم و در ۷۹ کیلو گرم امیرمحمد مختاری ازهمدان ، محمد امین سوری ازنهاوند وعرفان احمدلواز بهار اول تاسوم شدند.
روزبه افزود: همچنین در وزن ۸۶ کیلوگرم مهدی بابایی از تویسرکان، شاهین فاطمی از نهاوند و امیر مسعود حاجیلوئی از همدان اول تا سوم ،در ۹۲ کیلوگرم میثم شریفی از همدان، سعید عبدالملکی ازتویسرکان و رامین کریمیانی از نهاوند به ترتیب اول تا سوم، در ۹۷ کیلوگرم مهدی صدری ازهمدان ،علی رضا ابراهیمی ازنهاوند وعلی عبدالملکی از تویسرکان اول تا سوم و در ۱۲۵ کیلو گرم رضا کزازی ازنهاوند، محمد بیات از تویسرکان وعلی زارعیان از همدان اول تا سوم شدند.
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با بیان اینکه نفرات اول هر وزن به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شوند افزود: پس از شهرستان نهاوند ، همدان با ۷۶ امتیاز و تویسرکان با ۶۱ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند که نفرات اول هر وزن در مسابقات انتخابی کشور شرکت می کنند./ایرنا

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. سینا گفت:

    بچه های ایالت اولین اند. تیم نهاوند را برای حضور در لیگ برترکشور ومسابقات بین المللی حمایت کنید.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش