سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11293

صدای نهاوند:
آغاز سال تحصیلی جدید روز شنبه اول مهر با حضور جمعی از مدیران با نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس برای 24 هزار دانش آموز نهاوندی در مدرسه شهید طالبیان این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند،  فرماندار نهاوند در این آیین گفت: امروز دشمنان این نظام تمام تلاش خود را صرف به مخاطره انداختن قدرت ایمانی جوانان کرده اند که با تشریح و تفهیم اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران می توان نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.
کریم حمیدوند با اشاره به اینکه آینده فردای ایران اسلامی در دست دانش آموزان است افزود: دانش‌آموزان ما دارای ذهن خلاق و پویا بوده و باید در راستای کسب علم دانش همیشه پرسش‌گر و کوشا عمل کنند و جامعه را به سوی توسعه و پویایی سوق دهند.
وی گفت: دانش آموزان و دانشجویان ما در جبهه علم فرهنگ در سطح جهان برای جمهوری اسلامی افتخار آفرینی کرده و توانسته اند حقانیت ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند.
امام جمعه نهاوند نیز گفت: تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس نشان دهنده اهمیت علم و جهاد در کشور ایران است.
حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا افزود: دشمن دیروز در جبهه های جنگ از دست ملت ما سیلی خورد و نتوانست هیچ کاری از پیش ببرد و امروز هم دانش آموزان ما با بصیرت بالا توطئه های دشمن را نقش بر آب می کنند.
وی گفت: دشمن که نتوانسته در دوران دفاع مقدس به ایران اسلامی ضربه بزند امروز به دنبال آن است که از طریق تهاجم فرهنگی جوانان و دانش آموزان ما را دچار انحراف کند که در این راه هم شکست خورده و مایوس و ناامید شده است.
مدیر آموزش و پرورش نهاوند نیز گفت: طرح پروژه مهر که هدف آن بسترسازی برای آغاز مطلوب فعالیت مدارس است، در قالب ۶ کمیته کاری از اوایل امسال در سطح آموزش و پرورش و مدارس اجرا شد که آثار فراوانی در ساماندهی امور مدارس و نیروی انسانی داشته است.
هادی سلگی افزود: به منظور نظارت بر روند اجرای این طرح بازدیدهای مستمر در فصل تابستان به ویژه در شهریورماه از مدارس انجام و مشکلات و موانع احتمالی برای سال تحصیلی جدید برطرف شد.
وی تصریح کرد: برای آغاز با نشاط مدارس امسال مراسم جشن روز غنچه‌ها، شکوفه‌ها و بازگشایی مدارس و زنگ مقاومت در روز چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد و ۲ هزار و ۵۰۰ نوآموز وارد مدارس شهرستان شدند.
سلگی بیان کرد: امسال در شهرستان نهاوند حدود ۲۴ هزار دانش‌آموز زیرنظر۲ هزار و ۱۵۰ معلم در ۱۷۸ فضای آموزشی با هزار و ۱۴۱ کلاس درسی سالتحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.
در شهرستان نهاوند بیش از ۲۴ هزار دانش آموز به کلاسهای درس رفتند که بیش از ۱۲ هزار نفر آنان را دانش آموزان دوره ابتدایی تشکیل می دهند./ایرنا

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش