جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 1138

صدای نهاوند:

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: در اثر تصادف و برخورد چهار وسیله نقلیه که به دلیل لغزنده بودن جاده در محور نهاوند به بروجرد صورت گرفت دو نفر مصدوم شدند و ۱۵ نفر از سرنشینان خودروها که قادر به ادامه مسیر نبودند در نهاوند اسکان موقت شدند.

محمد تقی شهبازی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: خوشبختانه این تصادف مصدوم نداشت و فقط دو نفر نیاز به بستری داشتند که به بیمارستان علیمرادیان این شهرستان اعزام شدند.
وی گفت: مابقی مسافران نیز که به علت خراب شدن وسیله نقلیه قادر به ادامه مسیر نبودند در یکی از مراکز اسکان موقت شهرستان واقع در مسجد شهید حیدری اسکان داده شدند و از آنان پذیرایی به عمل آمد.
شهبازی افزود: با توجه به شروع ریزش برف و سرما و یخبندان هشت مرکز اسکان موقت با امکانات گرمایی در نظر گرفته شده که در صورت ضرورت مسافران گرفتار در برف و یا سرما در آنجا اسکن داده می شوند .
وی گفت: به منظور آگاهی از وضعیت تردد وسایل نقلیه این جمعیت هماهنگیهای لازم را با اداره و راه و شهرسازی و همچنین پلیس راه شهرستان به عمل آورده و علاوه بر آن از طریق پایگاههای امداد جاد های خود وضعیت جاده ها را رصد می نماید .
همچنین امیر حیدری رئیس اداره هواشناسی نهاوند گفت: کمینه دمای هوای نهاوند در شب گذشته منفی هشت درجه بوده و هوای فعلی نهاوند منفی شش درجه می باشد.

telegram-channel

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش