- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

تصادف چهار خودرو در محور برفگیر نهاوند – بروجرد

صدای نهاوند:

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: در اثر تصادف و برخورد چهار وسیله نقلیه که به دلیل لغزنده بودن جاده در محور نهاوند به بروجرد صورت گرفت دو نفر مصدوم شدند و ۱۵ نفر از سرنشینان خودروها که قادر به ادامه مسیر نبودند در نهاوند اسکان موقت شدند.

محمد تقی شهبازی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: خوشبختانه این تصادف مصدوم نداشت و فقط دو نفر نیاز به بستری داشتند که به بیمارستان علیمرادیان این شهرستان اعزام شدند.
وی گفت: مابقی مسافران نیز که به علت خراب شدن وسیله نقلیه قادر به ادامه مسیر نبودند در یکی از مراکز اسکان موقت شهرستان واقع در مسجد شهید حیدری اسکان داده شدند و از آنان پذیرایی به عمل آمد.
شهبازی افزود: با توجه به شروع ریزش برف و سرما و یخبندان هشت مرکز اسکان موقت با امکانات گرمایی در نظر گرفته شده که در صورت ضرورت مسافران گرفتار در برف و یا سرما در آنجا اسکن داده می شوند .
وی گفت: به منظور آگاهی از وضعیت تردد وسایل نقلیه این جمعیت هماهنگیهای لازم را با اداره و راه و شهرسازی و همچنین پلیس راه شهرستان به عمل آورده و علاوه بر آن از طریق پایگاههای امداد جاد های خود وضعیت جاده ها را رصد می نماید .
همچنین امیر حیدری رئیس اداره هواشناسی نهاوند گفت: کمینه دمای هوای نهاوند در شب گذشته منفی هشت درجه بوده و هوای فعلی نهاوند منفی شش درجه می باشد.

telegram-channel [1]