سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11394

صدای نهاوند:
حسن محمد یاری مدیر کل زندان های همدان در زندان نهاوند حضور یافت و در نشست صمیمی با کارکنان زندان نهاوند به سوالات آن ها پاسخ داد.

به گزارش صدای نهاوند، در این نشست صمیمی مدیر کل  زندان های همدان ضمن تقدیر و تشکر از همه همکاران به لحاظ همدلی و همکاری که با رئیس مجموعه داشتند همه همکاران  زندان نهاوند را قابل تقدیر  دانست.

وی با بیان اینکه  زندان نهاوند پویا و زنده است ابراز امیدواری کرد که سایر پرو ژه های عمرانی و امورات زندان نیز با همکاری پرسنل به نتیجه برسد.

در این نشست کارکنان  در بیانات حضوری یا درخواست های مکتوب نکته نظرات خود را مطرح و پاسخ لازم از سوی مدیرکل زندان ها ی استان ارائه شد.

 درادامه  این نشست مدیر کل زندان های همدان از ده نفر از کارکنان زندان نهاوند که در شش ماهه نخست سال جاری عملکرد خوبی داشتند  با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی کرد .

وی در ادامه در داخل بندهای مددجویان زندان نهاوند  حضور یافت و به ارتباط چهره به چهره با مددجویان پرداخت و رهنمودهای لازم را ارائه کرد .

گفتنی است در حاشیه برگزاری این نشست صمیمی ، مدیر کل زندان های همدان نیز آشپزخانه صنعتی زندان نهاوند را نیز افتتاح کرد./میزان

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش