مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 11417

معاون امور بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور:

نهاوند دربخش مقاوم سازی مسکن روستایی رتبه اول کشور را دارد

صدای نهاوند:
معاون امور بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: شهرستان نهاوند رتبه اول کشوررا دربخش نوسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی دارد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مهندس مهدیان ظهر چهارشنبه ۱۹ مهر در مراسم افتتاحیه همزمان ۲۵۰ واحد مقاوم سازی شده منزل روستایی نهاوند در سال ۹۶ در روستای محمد آباد چولک نهاوند اظهار داشت: شهرستان نهاوند در بخش نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی فراتر از حد انتظار عمل کرده است.

وی گفت: در شهرستان نهاوند در مجموع ۲۳ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن روستایی وجود دارد که از این تعداد تا کنون ۱۵ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن روستایی مقاوم سازی شده‌ است.

وی با بیان این‌که میانگین مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی در نهاوند بیش از دو برابر میانگین کشوری است، عنوان کرد: میانگین مقاوم‌سازی واحدهای مساکن روستایی در کشور حدود ۳۲ درصد است ولی در شهرستان نهاوند این میانگین در حدود ۷۰ درصد است و این نشان‌ می‌دهد که شهرستان نهاوند در سال‌های گذشته حداکثر استفاده را از موقیعت کرده است و در این زمینه موفق عمل کرده است.

سرپرست بنیاد مسکن نهاوند نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: امروز ۱۵هزارو سیصدمین واحد مقاوم سازی شده مسکن روستایی شهرستان نهاوند به بهره برداری رسید.

علیرضا نثاری با اشاره به نوسازی بیش از ۷۲ درصد از مساکن روستایی شهرستان نهاوند، بیان داشت: در صورت تخصیص سهمیه جدید به شهرستان نهاوند با عاملیت بانکهایی که در انعقاد قرارداد شرایط ضمانت بهتری دارند نوسازی مسکن روستایی در شهرستان به ۸۵ در صد میرسد .

نثاری گفت:از سال ۱۳۸۴ تاکنون ۱۵ هزارو ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی نهاوند در ۱۶۸ روستا با ۲۳ هزار و ۴۰۰ خانوار روستایی نوسازی و یا مقاوم سازی شده اند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون عملیات نوسازی ۲۵۰ واحد مسکونی روستایی با پرداخت تسهیلات ۱۸ میلیون تومانی در سطح شهرستان نهاوند به پایان رسیده است.

گفتنی است در این مراسم مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان، معاون فرماندار نهاوند، مسئول دفتر نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مدیران شهرستان نهاوند حضور داشتند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. ایالت نهاوند گفت:

    نهاوند شهر اولینها درست ولی تکلیف منطقه پای قلعه را مشخص کنید ساخت وساز ندارد.تکلیف معبد هنوز مشخص نشده.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش