جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 1144

صدای نهاوند:

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی  شهرستان نهاوند از ارائه خدمات پزشکی به مسافران و زائران اربعین حسینی در راه مانده در مسجد سیدالشهدا شهرک شهید حیدری خبر داد.

حمیدرضا سیف در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: فوریت های پزشکی شهرستان نهاوند از روز چهارم آذر ماه سال جاری نسبت به برپایی سه ایستگاه آمبولانس در محور فیروزان نهاوند، سه راهی قلعه قباد و میدان سیدالشهدا شهر نهاوند  از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب اقدام کرده است.

سیف گفت: همچنین مرکز فوریت های پزشکی شهرستان نهاوند در کنار موکب پذیرایی از زائران اربعین در میدان سیدالشهدا اقدام به برپایی ایستگاه سلامت نموده است که امکانات و خدماتی مانند مداوای سرپایی، چک فشار خون، قند خون و تجویز دارو به همراه بروشورهای آموزشی نموده است.

وی با اشاره به اینکه این  روزانه ۴۰۰ نفر از زائران حسینی اربعین از خدمات و امکانات فوریت های پزشکی نهاوند به صورت رایگان استفاده می کنند و این خدمات تا روز چهارشنبه ۱۸ آذر ماه ادامه دارد افزود: به منظور کمک و درمان ۷۰ نفز از زائران کربلا که بعلت بارش برف و سرمای شدید دچار مشکل شده بودند یک تیم ویژه پزشکی در مسجد سیدالشهدا شهرک شهید حیدری نهاوند مستقر شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی  شهرستان نهاوند اظهار داشت: این تیم شامل یک پزشک، تکنسین فوریت های پزشکی و کارشناس امور دارویی بود که  ۷۰ زائر  در راه مانده را  ویزیت، معاینه و  برای بیمارانی که نیاز بود دارو تجویز کردند.

telegram-channel

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش