- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

استقرار تیم ویژه پزشکی نهاوند برای کمک به زائران در راه مانده

صدای نهاوند:

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی  شهرستان نهاوند از ارائه خدمات پزشکی به مسافران و زائران اربعین حسینی در راه مانده در مسجد سیدالشهدا شهرک شهید حیدری خبر داد.

حمیدرضا سیف در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: فوریت های پزشکی شهرستان نهاوند از روز چهارم آذر ماه سال جاری نسبت به برپایی سه ایستگاه آمبولانس در محور فیروزان نهاوند، سه راهی قلعه قباد و میدان سیدالشهدا شهر نهاوند  از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب اقدام کرده است.

سیف گفت: همچنین مرکز فوریت های پزشکی شهرستان نهاوند در کنار موکب پذیرایی از زائران اربعین در میدان سیدالشهدا اقدام به برپایی ایستگاه سلامت نموده است که امکانات و خدماتی مانند مداوای سرپایی، چک فشار خون، قند خون و تجویز دارو به همراه بروشورهای آموزشی نموده است.

وی با اشاره به اینکه این  روزانه ۴۰۰ نفر از زائران حسینی اربعین از خدمات و امکانات فوریت های پزشکی نهاوند به صورت رایگان استفاده می کنند و این خدمات تا روز چهارشنبه ۱۸ آذر ماه ادامه دارد افزود: به منظور کمک و درمان ۷۰ نفز از زائران کربلا که بعلت بارش برف و سرمای شدید دچار مشکل شده بودند یک تیم ویژه پزشکی در مسجد سیدالشهدا شهرک شهید حیدری نهاوند مستقر شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی  شهرستان نهاوند اظهار داشت: این تیم شامل یک پزشک، تکنسین فوریت های پزشکی و کارشناس امور دارویی بود که  ۷۰ زائر  در راه مانده را  ویزیت، معاینه و  برای بیمارانی که نیاز بود دارو تجویز کردند.

telegram-channel [1]