سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11443

صدای نهاوند:
شرکت سیمان نهاوند برای چهارمین بار در طول 5 سال گذشته بعنوان واحد نمونه کیفی استان همدان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، در مراسم معرفی و تجلیل از واحدهای نمونه استاندارد استان همدان که با حضور معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان استاندارد کشور، مدیرکل استاندارد استان همدان و همچنین معاونت اقتصادی استانداری همدان برگزار شد، گواهینامه و تندیس ویژه واحد نمونه کیفی در سال ۱۳۹۶ به شرکت سیمان نهاوند تعلق گرفت.

مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند در این خصوص اظهار داشت: با توجه به اهتمام همیشگی شرکت سیمان نهاوند به تولید محصولات با کیفیت و به منظورکسب رضایتمندی مشتریان داخلی و خارجی، الزامات استاندارد داخلی و بین المللی توسط این شرکت اخذ شده است.

مهندس اکبری با اشاره به اخذ گواهینامه محصول اروپا (CE) و همچنین اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه ۱۷۰۲۵ توسط شرکت سیمان نهاوند، گفت: علاوه بر این، تولید انواع سیمان ۳۲۵-۱، ۴۲۵-۱، ۵۲۵-۱، نوع ۲، نوع ۵، پوزولانی وlow alkali، موجب شده است تا برند سیمان نهاوند به عنوان یک برند با کیفیت صادراتی نیز شناخته شود.

همچنین در این مراسم، از ایمان صلحی مدیر کنترل کیفی شرکت سیمان نهاوند در بخش معرفی مدیران نمونه کنترل کیفیت واحدهای تولیدی با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

مهندس صلحی در این خصوص اظهار داشت: این مهم با توجه به نمونه برداری های مداوم از محصولات تولیدی این واحد صورت گرفته که توسط سازمان استاندارد انجام شده است.

وی افزایش تنوع محصولات تولیدی، اقدام به اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت آزمایشگاه ISO.IEC17025، ارائه طرح های پژوهشی و مطابقت کیفی تولیدات با تمامی الزامات سازمان استاندارد را از دیگر دلایل کسب این موفقیت ذکر کرد.

لازم به ذکر است پیش از این نیز شرکت سیمان نهاوند در سال های ۱۳۹۲، ۱۳۹۳ و ۱۳۹۵ موفق به دریافت تندیس واحد نمونه ی کیفی استاندارد در استان همدان شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. ایالت نهاوند گفت:

    نهاوندشهر اولین ها.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش