جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11447

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند با اشاره به این موضوع که محل دفن زباله های نهاوند نسبت به گذشته ساماندهی و وضعیت مطلوب تری دارد گفت: سایت جدید دفن زباله شهرهای جنوب استان در ملایر احداث می شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح امروز در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان نهاوند که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: عملیات نصب پایه های فلزی برای فنس‌کشی محل دفن زباله شهر نهاوند انجام شده است و تا چند روز آینده قرار است عملیات فنس کشی این محوطه انجام شود.

وی گفت: در محل جمع آوری و دفن زباله های نهاوند دو حوضچه برای جمع آوری و نگهداری شیرابه فاضلاب احداث شده است تا مانع گسترش و نفوذ شیرابه فاضلاب در طبیعت شود.

حمیدوند گفت: مقرر شد در این مکان یک کانتینر و نگهبان وجود داشته باشد تا ضمن کنترل ورود و خروج در این مکان، مانع تفکیک زباله ها توسط افراد متفرقه شود.

وی افزود: اگر قرار است تفکیک زباله در محل جمع آوری زباله ها انجام شود این موضوع باید مدیریت و کاملا علمی انجام شود تا مشکلی برای افرادی که مبادرت به این کار می کنند پیش نیاید.

فرماندار نهاوند در ادامه بیان داشت: عملیات اجرایی احداث سایت جدید دفن یکپارچه زباله  شهرهای جنوب استان قرار است به زودی در زمین های حوزه شهرستان ملایر آغاز شود.

کریم حمیدوند اظهار داشت: مقرر شده است کل پسماند استان همدان در دو نقطه جمع آوری شود که یک نقطه در شمال و یک نطقه در جنوب استان برای این دو مکان در نظر گرفته شده است.

حمیدوند گفت: محل متمرکزی که قرار است پسماند  شهرهای ملایر، تویسرکان، نهاوند، گیان، برزول، ازندریان، جوکار، سرکان و فیروزان را در این مکان جمع‌‌آوری، بازیافت و تفکیک شوند در زمین های شهرستان ملایر قرار گرفته است. 

وی افزود: در شرایط کنونی و تا هنگامی که این مکان آماده می‌شود باید زباله های نهاوند در مکان فعلی دفن شوند و بعد از راه اندازی سایت یکپارچه محل دفن زباله در ملایر، از مکان فعلی بعنوان سایت انتقال دهنده استفاده خواهد شد.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش