- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

جلسه شورای دبیران هنرستان فنی و حرفه ای ولی عصر نهاوند برگزار شد+تصاویر

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مدیر هنرستان ولی عصر نهاوند در این مراسم اظهار داشت: هنرستان فنی و حرفه ای ولیعصر نهاوند دارای ۱۷۵ هنر جو است که در سه رشته تحصیلی کامپیوتر، الکترونیک و معماری در حال تحصیل هستند.
صمد قپانوری گفت: این هنرستان دارای آزمایشگاه تخصصی الکترونیک، چهار سایت کامپیوتری و یک کارگاه طراحی است که در جهت تربیت تکنسین های مهار در سه رشته فوق اقدامات اساسی انجام داده است.


قپانوری افزود: در طول سه ساله گذشته جهت حل مشکلات و تجهیز این هنرستان کارهای مناسبی مانند آسفالت داخل محوطه هنرستان، ایزو گام پشت بام، نقاشی و زیبا سازی محیطی، نصب دوربین مداربسته، تجهیز سایت های الکترونیکی و تبدیل سیستم گرمایشی از بخاری گاز سوز به موتور خانه مرکزی و پکیچ انجام شده است.
وی هدف از برگزاری جلسه شورای هنرستان فنی و حرفه ای ولی عصر را اعلام شرح وظایف همکاران، بحث و تبادل نظر جهت بهبودی و اثر بخشی آموزش، استفاده از نظرات رئیس اداره آموزش و پرورش و قدردانی از زحمات و خدمات معاون سابق آموزشی این هنرستان فرج اله خویشوند اعلام کرد و افزود: با توجه به گرایش و علاقمندی دانش آموزان به ادامه تحصیل در هنرستان های فنی و حرفه ای و توصیه مسئولان به افزایش رشته های فنی، جهت تجهیز، ارتقا و به روز رسانی سیستم های الکترونیکی و کامپیوتری این مرکز آموزشی به همکاری، حمایت و مساعدت مدیران ارشد شهرستان نیاز ضروری است.

مدیر هنرستان فنی و حرفه ای ولی عصر نهاوند افزود: توسعه آموزش های کاردانش و فنی و حرفه ای که در این مقطع وزارت آموزش و پرورش به دنبال آن است یکی از نیازمندی های اساسی و قابل توجه کشور است.

در پایان این جلسه از زحمات و تلاش های فرج اله خویشوند معاون سابق آموزشی هنرستان فنی و حرفه ای ولیعصر نهاوند که بازنشسته شده است با اهدا هدیه قدردانی و تجلیل بعمل آمد.