سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11505

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند با بیان اینکه اگر حادثه ای در نهاوند رخ دهد، ستاد بحران هیچ گونه امکاناتی ندارد، گفت: مدیریت بحران استان همدان باید با توجه و حساسیت بیشتری به این شهرستان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح سه شنبه در جلسه مدیریت بحران شهرستان نهاوند که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: وجود بافت فرسوده ۱۷۲ هکتاری در مناطق مرکزی شهر، تهدیدی برای سلامت مردم و معضلی برای مدیریت شهری است.

حمیدوند گفت: شهرستان نهاوند به لحاظ مجاورت با چهار گسل فریمان، درود، نهاوند و صحنه به صورت دائم درتهدید خطر زلزله قرار دارد و این شهرستان، منطقه بحرانی در استان همدان محسوب می‌شود.

وی افزود: طبق یافته‌های مطالعاتی دو قسمت جنوب غرب و شمال شرق استان همدان که شامل شهرستان‌های رزن و نهاوند می‌شود زلزله‌خیز هستند و هر لحظه احتمال حادثه ای در این مناطق وجود دارد، که همین امر توجه جدی به مقوله مدیریت بحران و مجهز شدن این مجموعه به امکانات مورد نیاز را گوشزد می‌کند.

فرماندار نهاوند افزود: به طور حتم مشکلات بسیاری در مدیریت بحران کشور وجود داشته و مسئولان در بخش آموزش به مردم و برخورداری از آمادگی لازم برای مقابله با بحران ضعیف عمل کردند و متاسفانه در مرحله وقوع بحران هم دستگاه‌ها به دلیل نداشتن امکانات و زیر ساخت های  لازم نمی توانند واکنش سریع نشان داده و وارد عمل شوند.

کریم حمیدوند همچنین بر لزوم بروزرسانی تجهیزات و امکانات مورد نیاز در زمان بحران تاکید کرد و گفت: نیاز است که دستگاه ها یک بررسی از وضعیت تجهیزات و امکانات بحران داشته باشند و کارآیی آن ها را بررسی کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش