مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 11554

صدای نهاوند:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: باید مراقب نیرنگ‌ها و تحرکات دشمن در فضای مجازی و در جنگ نرم باشیم چون اگر در این راه غفلت کنیم با مشکل مواجه می‌شویم.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در مراسم یادواره ۱۱۴ شهید دانش‌آموز  شهرستان نهاوند در مصلی امام خمینی(ره) گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از اینکه در جنگ مستقیم و نظامی نتوانستند ملت ایران اسلامی را تسلیم کنند امروز با جنگ نرم و فرهنگی درصدد ضربه زدن به‌نظام اسلامی هستند.

کریمی اظهار داشت: در برنامه‌ریزی‌هایی که آن‌ها انجام داده‌اند بر روی نسل جوان جامعه هدف‌گذاری کرده‌اند و در این جنگ می‌خواهند جوانان را نسبت به فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و انقلابی بی‌توجه کنند.

وی گفت: نسل جوان ما در دوران دفاع مقدس مانند شهید حسین فهمیده با بصیرت و درک درست از موقعیت؛ درراه انقلاب اسلامی به شهادت رسید و ما امروز باید پاسدار این ارزش‌ها باشیم ونام و یاد شهیدان معزز انقلاب اسلامی را گرامی بداریم و به راه آن‌ها ادامه بدهیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: شهید حسین فهمیده در عین اینکه سن و سالی نداشت با گذشتن از جان خود درس بزرگی به همه ما داد و ما امروز باید راه شهدا را باقدرت ادامه دهیم.

سرهنگ کامران کریمی بیان داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا وزنده نگه‌داشتن یاد شهیدان عزیز کشورمان یکی از راه‌هایی است که می‌تواند نسل جوان را بافرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی بیشتر آشنا کند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش