سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11557

فرماندار نهاوند خبر داد:

تکذیب شایعات وجود تب کنگو در نهاوند

صدای نهاوند:
فرماندار شهرستان نهاوند تمام شایعات مربوط به وجود تب کریمه کنگو در این شهرستان را تکذیب کرد.

کریم حمیدوند در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته شایعاتی مبنی بر بروز و ابتلا یک نفر به بیماری تب کریمه‌ی کنگو در شهرستان نهاوند پخش شده که این شایعات به هیچ وجه صحت ندارد.

حمیدوند افزود: تعدادی از اهالی یکی از روستاهای نهاوند به صورت کاروانی برای زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) با اتوبوس به مشهد مقدس سفر می کنند که در راه بازگشت یکی از آنها بیمار و به بیمارستان یکی از شهرهای استان خراسان رضوی منتقل می شود که متاسفانه در بیمارستان فوت می کند.

وی ادامه داد: بعلت این که شیوع بیماری تب کریمه کنگو بیشتر در مناطق شرق کشور رایج است، از طریق شبکه بهداشت و درمان خراسان رضوی مطرح می شود که این فرد ممکن است بر اثر بیماری تب کنگو فوت کرده باشد به همین علت موضوع به مسئولان پزشکی استان همدان و  شبکه بهداشت و درمان نهاوند اطلاع داده می شود.

فرماندار نهاوند افزود: آزمایشات لازم از متوفی گرفته می شود و برای مشخص شدن موضوع به تهران ارسال می شود و جلسه ای با حضور مسئولان مربوطه در فرمانداری نهاوند برگزار شد تا در صورت مثبت اعلام شدن جواب آزمایش اقدامات لازم برای مقابله و کنترل این بیماری و دفن متوفی انجام شود، که با امام جمعه نهاوند هم مشورت و صحبت شد تا مسائل شرعی و اسلامی دفن رعایت شود 

کریم حمیدوند بیان داشت: خوشبختانه روز سه شنبه نتیجه منفی آزمایشات انجام شده در تهران به مسئولان استان همدان و نهاوند اعلام شد و مشخص شد، هیچ گونه علائمی از وجود بیماری تب کنگو در بدن متوفی مشاهده نشده است.

حمیدوند بیان داشت: مردم شهرستان نهاوند به شایعات و اخبار کذب پخش شده در این مورد توجه نکنند و مطمئن باشند هیچ گونه علائم و وجود این بیماری در سطح شهرستان نهاوند وجود ندارد.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش