سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11573

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: آمریکا به معنای واقعی کلمه، دشمن خبیث واصلی ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند اظهار داشت: آمریکایی‌ها با اصل انقلاب اسلامی مشکل‌دارند و عصبانیت آن‌ها از نفوذ ایران و تأثیرگذاری کشورمان در منطقه است و به همین جهت از هر راهی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند.

مغیثی گفت: همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و همیشه در حال برنامه‌ریزی و طراحی‌های گسترده برای مقابله با انقلاب اسلامی هستند که در این راه باید هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: راهپیمایی میلیونی شیعیان در اربعین حسینی نمایشی از وحدت و اعلام قدرت آنان به دشمنان اسلام و زنده نگهداشتن قیام عاشورا است.

امام جمعه نهاوند گفت: همایش میلیونی پیاده روی اربعین حسینی باعث تثبیت امنیت نظام الهی و مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود و به دشمن می فهماند که اگر بخواهند در برابر جمهوری اسلامی به عنوان پایگاه تشییع قرار بگیرند، جهان برای بدخواهان ناامن می شود.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی با بیان اینکه امروز نقش دانش آموزان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی به‌عنوان نسل آینده‌ساز انقلاب مهم است و باید با علم‌آموزی و دین‌مداری و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب باقدرت، مسیر شکوهمند انقلاب اسلامی را ادامه دهند، افزود:  ۱۳ آبان به‌عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی ازجمله روزهایی است که دانش آموزان باید با بصیرت و آگاهی دشمن ملت ایران را بشناسند و با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان ولایتمداری خود را به همگان ثابت کنند.

مغیثی بیان داشت:امام راحل به درستی در سال نخست پس از پیروزی انقلاب تشخیص دادند که آمریکا شیطان بزرگ است و تسخیر سفارت لانه جاسوسی را انقلاب دوم نامیدند و اعلام کردند که هیچ وقت به آمریکا اعتماد نکنیم.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش