- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

امکانات دستگاهها برای برگزاری انتخابات سالم بکار گرفته شود

صدای نهاوند:

رئیس ستاد انتخابات استان همدان خواستار بکارگیری امکانات دستگاههای اجرایی بر اساس قانون از سوی ستاد و مجریان انتخابات برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم شد.

به گزارش روز دوشنبه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، محمد ابراهیم الهی تبار در جلسه ستاد انتخابات گفت: تمامی ادارات و نهادها باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم تمامی امکانات مورد نیاز را در اختیار مجریان انتخابات قرار دهند
وی اضافه کرد: در انتخابات ایران اسلامی مجموعه مدیران و دست اندرکاران اجرایی وظیفه خطیری را برای حضور حداکثری و برگزاری انتخابات پرشور برعهده دارند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها در برگزاری انتخابات سالم و پرشور نهایت استفاده را کرد افزود: در ماده ۱۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۷۷ آئین نامه قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صراحت تاکید شده که مدیران موظف هستند تمامی امکانات و وقت خود را در اختیار انتخابات قرار دهند.
الهی تبار بر ضرورت همکاری تمامی مدیران و استفاده از امکانات حوزه نرم افزاری و سخت افزاری در برگزاری انتخابات تاکید کرد و گفت: دستگاه ها امکانات و ظرفیت های خود را در اختیار مجریان انتخابات قرار دهند.
رئیس ستاد انتخابات با بیان اینکه از ۲۱ آذرماه هیات های اجرایی تشکیل می شوند، بیان کرد: برای برگزاری انتخابات نیازمند همکاری و هم افزایی هرچه بیشتر تمامی مدیران با امکانات دستگاه ها هستیم.
استان همدان با بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت و داشتن ۹ شهرستان، تعداد ۹ کرسی مجلس شورای اسلامی و دو کرسی مجلس خبرگان رهبری را در اختیار دارد.
انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان اسفند ماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

telegram-channel [1]