- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

دانشگاه آموزش عالی امید در شهر فیروزان نهاوند راه اندازی می شود

کریم حمیدوند در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: فیروزان بعنوان مرکز بخش خزل با جمعیت بیش از ۴۰ هزار نفر دارای پتانسیل و ظرفیت لازم جهت استقرار و راه اندازی دانشگاه و جذب و پذیرش دانشجو است.

حمیدوند گفت: انعکاس مشکلات منطقه خزل و شهر فیروزان از سوی بخشدار خزل و مطالبات بحق مردم این بخش موجب شد با رایزنی و هماهنگی با اعضای هیئت موسس دانشگاه امید و مسئولین ذیربط شعبه ای از این دانشگاه در شهر فیروزان راه اندازی شود.

وی افزود: از جمله دلایلی که احداث دانشگاه در منطقه خزل و شهر فیروزان در دستور کار قرار گرفت، پاسخ به مطالبات جوانان تحصیلکرده  بخش خزل بود که خواهان ادامه تحصیل در دانشگاه می باشند اما بعد مسافت، هزینه های رفت و آمد، خوابگاه و مدیریت در وقت مشکلاتی را برای ادامه تحصیل آنها  ایجاد می کرد.

فرماندار نهاوند ادامه داد: این دانشگاه در سریع ترین زمان ممکن اقدام به ثبت نام و پذیرش دانشجو در رشته های مهندسی شهرسازی-عمران- الکترونیک- مدیریت بازرگانی- نقشه کشی معماری- الکترونیک عمومی نقشه کشی و طراحی صنعتی- حسابداری- نرم افزار کامپیوتر- مخابرات ارتباط داده ها در مقاطع کاردانی،کارشناسی و کارشناسی ارشد خواهد کرد ضمن اینکه نحو ثبت نام دانشجویان از سوی مسئولین امر اعلام خواهد شد.

کریم حمیدوند بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی بعمل آمده تا جانمایی مکانی مناسب جهت شروع فعالیت دانشگاه امید از سوی بخشداری خزل، دفتری و  واحدی در نظر گرفته شده که ثبت نام از متقاضیان انجام شود
 حمیدوند در پیان گفت:  همه مسئولین و مدیران شهرستان و بخش خزل در این جهت کمک کنند تا این دانشگاه بتواند به بهترین وجه فعالیت خود را آغاز کند.