- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

سند دانشگاه نهاوند صادر شود یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار جذب می شود

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حسین مرادی مخلص در حاشیه بازدید نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان نهاوند از روند پیشرفت فیزیکی دانشگاه ملی نهاوند اظهار داشت:  ساختمان دانشگاه ملی تک جنسیتی نهاوند تا کنون بیش از ۸۵%پیشرفت فیزیکی داشته است و پیش بینی می شود تا ایام الله دهه مبارک فجر سال جاری این پروژه افتتاح گردد.

مرادی مخلص گفت: دانشگاه ملی نهاوند در زمینی به مساحت۱۰ هزار متر در ۳کیلومتری شهر نهاوند در روستای کوهانی در حال ساخت است و زیر بنای ساختمان دانشگاه ۵ هزار متر مربع می باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه قرار بود سند دانشگاه نهاوند تا ۲۵ مهر سال جاری صادر شود تا یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار در اختیار این دانشگاه قرار بگیرد اما تا کنون این موضوع انجام نشده است به همین جهت با پیگیری های انجام شده، تا ۲۵ آبان ماه فرصت دریافت سند زمین دانشگاه را تمدید کردیم.

رئیس دانشگاه ملی نهاوند اظهار داشت: متاسفانه شواهد نشان می دهد پروسه صادر شدن سند زمین دانشگاه زمان بر است و امکان صادر نشدن سند تا تاریخ ۲۵ آبان ماه سال جاری هم مقدور نیست اما مسئولان ارشد شهرستان در حال پیگیری و تلاش برای حل مشکل سند زمین دانشگاه ملی هستند تا یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار دیگر جذب این دانشگاه شود.