- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

واژگونی تانکر حمل بنزین در نهاوند+تصاویر

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه بعداز ظهر امروز (چهارشنبه) ۲۴ آبان، در جاده کمربندی نهاوند-بروجرد تقاطع روستای جهان آباد تریلی حامل سوخت بنزین به علت ترکیدگی لاستیک واژگون شده است. 

حمیدوند افزود: به محض اطلاع ستاد بحران شهرستان نهاوند و با توجه به احتمال انفجار بنزین عوامل آتش نشانی شهرهای ملایر، نهاوند، برزول، گیان و فیروزان، هلال احمر، پلیس راه، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، فوریت های پزشکی، نیروی انتظامی و شرکت نفت در محل حادثه حاضر و عملیات تخلیه بنزین را برای جلوگیری از انفجار و آتش سوزی آغاز کردند.

 

 

وی افزود: بعلت شرایط ویژه و احتمال انفجار و آتش سوزی عوامل پلیس راهدر محل حضور و جاده محل حادثه را مسدود کردند تا عملیات تخلیه بنزین انجام شود.

فرماندار نهاوند بیان داشت: با اعزام یک گروه ویژه از همدان جهت عملیات تخلیه بنزین و کف پاشی عملیات تخلیه از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز و تا ساعت ۱۹:۳۰ ادامه داشت.

کریم حمیدوند گفت: بعد از پایان عملیات و ایمن شدن جاده راه عبور و مرور خودرها باز و خودرو تریلی هم با جرثقیل سنگین از محل حادثه خارج و به پارکینگ منتقل شد.