جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11751

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: هفته بسیج فرصتی برای توجه بیشتر به دین و ارزش ها و گسترش تفکر انقلابی در جامعه است.

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز عبادی و سیاسی جمعه نهاوند افزود: آمریکا به منظور تحقق سیاست از نیل تا فرات از سوی رژیم صهیونیستی با حمایتهای مالی عربستان در صدد بود که مقاومت را نابود و پایه های رژیم صهیونیستی را در منطقه استحکام دهد، اما با نابودی داعش این سیاست آمریکا با شکست مواجه شد.
وی این پیروزی را مدیون ولایتمداری رزمندگان و روحیه بسیجی آنان ذکر کرد و افزود: شکست داعش و حامیانش در عراق و سوریه در سایه وحدت و ولایتمداری رزمندگان جبهه مقاومت به دست آمد لذا باید این روحیه برای زنده نگه داشتن دین همیشه پایدار بماند.
خطیب جمعه نهاوند گفت: پیروزی مقاومت در سوریه در حقیقت پیروزی بسیج است که به لطف خدا امروزه میوه شیرین این شجره طیبه را جهان اسلام استفاده می کند.
وی با تقدیر از مجاهدتهای سردار سلیمانی در رویارویی با داعش گفت: سردار سلیمانی با مجاهدتهایی که در برابر داعش و حامیان او داشت توانست نیروهای بسیجی کشورهای مختلف را علیه این گروه خبیث گرد هم آورده و ندای شکست آنها را در مدت سه ماه بدهد.
امام جمعه نهاوند با تبریک فرارسیدن هفته بسیج افزود: بسیج مرز جغرافیایی ، قومی و نژادی نمی شناسد و هدفش خدمت به مردم ، کشور اسلامی و ارزش های الهی است.
وی افزود: تشکیل بسیج از سوی حضرت امام راحل برای انقلاب اسلامی برکات زیادی داشت و امروز در دیگر ممالک اسلامی نیز شاهد هستیم که به تاسی از جمهوری اسلامی بسیج مردمی تشکیل شده و توانسته برکاتی را برای کشورشان به همراه بیاورد.
وی افزود: توسعه بسیج در دیگر کشورهای اسلامی می تواند زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشد زیرا در این مجمع ،اجتماع بزرگی از صالحان که مهمترین زمینه برای ظهور است ، گرد هم می آیند./ایرنا

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش