سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11755

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند از اختصاص هزارو500 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال وتولید به استان همدان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند عصر جمعه در دیدار با یکی از سرمایه گذران بخش خصوصی برای ایجاد سرمایه گذاری در بخش دامداری و گردشگری به منظور ایجاد اشتغال و تولید اظهار داشت: هدف اصلی ما از جذب سرمایه گذار بخش خصوصی استفاده از پتانسیل بخشهای مختلف شهرستان برای تولید و اشتغال است. 

حمیدوند گفت: متاسفانه با وجود ظرفیت‌هایی که نهاوند در بخشهای مختلف نظیر گردشگری، دامداری، شیلات، باغداری و… دارد، هنوز به طور کامل موفق به استفاده از این ظرفیت و زیر ساخت ها  برای تولید و اشتغال استفاده نشده است.

وی افزود: خوشبختانه استاندار توسعه گرای استان همدان مشوق ایجاد تولید و اشتغال در قسمت های مختلف استان همدان خصوصا شهرستان نهاوند است به همین جهت با پیگیری استاندار هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی در اختیار استان همدان است که باید برای جذب این اعتبار تلاش کرد.

فرماندار نهاوند ادامه داد: مرتضی مومیوند یکی از سرمایه داران نهاوندی است که قرار است در دو حوزه دامداری صنعتی دام سبک ۲۰هزار راسی و حوزه گردشگری بیش از ۱۰ میلیارد تومان بدون استفاده از تسهیلات دولتی سرمایه گذاری کند تا علاوه بر تولید برای ۱۲۰ نفر اشتغالزایی شود.

کریم حمیدوند بیان داشت: تسهیلات برای اشتغال وجود دارد و باید با اطلاع رسانی به مردم و جذب تسهیلات از این فرصت استفاده کرد.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش