جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11773

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: کارخانه قند در شهرستان نهاوند احداث می شود.

کریم حمیدوند در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: با پیگیری های استاندار همدان و با توجه به وسعت و توسعه کشت چغندرقند در شهرستان نهاوند قرار است یک کارخانه قند در شهرستان نهاوند ایجاد شود.

حمیدوند گفت: در حال حاضر چهار هزار هکتار از اراضی شهرستان نهاوند به کشت چغندرقند اختصاص یافته است که ۲۵۰ هزارتن چغندرقند از مزارع نهاوند برداشت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند در کشت چغندر  جایگاه نخست استان را دارد و هر ساله چغندر کاران برای فروش این محصول با مشکلات عدیده ای روبرو هستند و نارضایتی آنها را به همراه داشته است، افزود: احداث  کارخانه قند در نهاوند می‌تواند در بهبود شرایط اقتصادی، توسعه کشاورزی و همچنین ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان تأثیرگذار باشد.

فرماندار نهاوند گفت: با توجه به کارشناسی های انجام شده مقرر شد این کارخانه در منطقه خزل نهاوند احداث شود تا چغندر قند کاران شهرستان های اسدآباد و تویسرکان نیز از وجود این کارخانه بهره مند شوند.

کریم حمیدوند ادامه داد: کارخانه قند به عنوان یک صنعت پایه می تواند صنایع جانبی را نیز به همراه داشته باشد که در صورت ایجاد این کارخانه برای بیش از دو هزار نفر از ساکنین منطقه شغل ایجاد می شود.

حمیدوند افزود: برای احداث این کارخانه سه سرمایه گذار متقاضی شده اند که طی روزهای آینده و بعد از بررسی شرایط و وضعیت متقاضیان سرمایه گذار نهایی مشخص می شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. سجاد کولیوند گفت:

    سلام ببخشید مشخص نشد مجوز کارخانه بنام کیه و کجا ساخته میشه

  2. ی همشهری گفت:

    یکی از بدی نهاوند اینه که روستاهای زیادی داره و هنوز توانمندسازی نشده اند. نهاوند به خیلی کارخانه ها نیاز دارد سرمایه گذاران بیان نهاوند رو آباد کنند.نماینده باید پیگیر بخشها و مناطق جداشده نهاوند که در ۲ دهه گذشته غیرقانونی از نهاوند جداشده بود باشد.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش