- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

بانک ها قانون گریز و مانع ایجاد اشتغال در نهاوند معرفی می شوند

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح سه شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان نهاوند اظهار داشت: چرا عده‌ای از بانک‌‌های عامل شهرستان در جلسه مهم و تاثیر گذار کارگروه اشتغال شرکت نمی‌کنند و احساس خودمختار می کنند ما این وضعیت را تحمل نمی کینم و اسامی این بانکها به بازرسی استانداری اعلام می شوند.

حمیدوند گفت:مردم علی‌رغم همه مشکلات دولت یک‌بار دیگر به این دولت رأی داده‌اند و در حال حاضر اشتغال و معیشت مشکل عمده مردم ما است که دستگاه‌های مرتبط باید نهایت تلاش و سعی خود را برای حل این مشکلات به کار بگیرند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان، عنوان کرد: شهرستان نهاوند دارای چهار کارخانه لبنی است که نیمی از شیر این کارخانه‌ها از شهرهای اطراف تامین می‌شود و علوفه شهرستان به استان قم و استان‌های اطراف صادر می‌شود.

فرماندار نهاوند بیان کرد: همه این ظرفیت‌ها نشان می‌دهد که شهرستان نهاوند زیرساخت لازم را برای سرمایه‌گذاری و توسعه دامداری گوشتی و شیری را دارد که باید در این زمینه راهکاری در نظر بگیریم.

حمیدوند بیان کرد: با توجه به این ظرفیت‌ها باید تلاش کنیم که تسهیلات بیشتری در این زمینه برای شهرستان جذب کنیم که به تبع جذب این تسهیلات در شهرستان ایجاد اشتغال خواهد شد و شهرستان را در بخش دامداری و دامپروری ویژه کنیم.