- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

المان شهدای گمنام نهاوند با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان بهره برداری شد

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند،با حضور سردار فرجی جانشین سپاه استان همدان، معاون فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان نهاوند، المان ۵ شهید گمنام نهاوند واقع در بلندترین نقطه شهرستان نهاوند در بام نهاوند به بهره‌برداری رسید.

معاون فرماندار شهرستان نهاوند در این مراسم اظهار داشت: این المان با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شهرستانی و استانداری و توسط بسیج سازندگی سپاه استان همدان ساخته‌شده است.

سلامتی گفت: اعتبار این طرح در سال ۹۳ پیشنهاد و در سال ۹۴ مصوب و اختصاص داده شود و کار اجرایی آن از سال گذشته آغاز شده است.

وی افزود: المان شهدای گمنام نهاوند حدود ۱۰۰ مترمربع فضای فیزیکی دارد و بیش از ۱۰ متر ارتفاع دارد که در این طرح ۵ پره به یاد ۵ شهید گمنام به‌وسیله طرح‌های مفهومی به یکدیگر متصل شدند.

معاون فرماندار شهرستان نهاوند بیان داشت: ادامه راه شهدا باعث خوشنودی وشادی روح این عزیزان شده و موجب به ثمر نشستن اهداف و آرمان های شهدا می شود.

وی یادآورشد: به برکت خون شهدا امنیت و آرامش خوبی درکشور حاکم شده و ماوظیفه داریم از این دستاوردهای مهم بخوبی حفاظت کنیم و برای خدمت به مردم ورفع مشکلات جامعه بخصوص جوانان گام برداریم.