سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11860

صدای نهاوند:
بخشدار بخش خزل نهاوند گفت: بخش خزل نهاوند با 63 روستا در حوزه های بهداشت محیط، تامین دارو، ویزیت و دسترسی بموقع و معاینه بیماران توسط پزشکان وتجهیزات و لوازم اولیه پزشکی باید مورد توجه مسئولان باشد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، روح الله سلگی روز سه شنبه ۱۴ آذرماه در جلسه بهداشت و سلامت بخش خزل که در سالن جلسات بخشداری شهر فیروزان برگزار شد اظهار داشت: بخش خزل دارای ۶۳ روستابا جمعیتی بیش از ۴۰ هزار نفر با مرکزیت شهر فیروزان است که این موضوع ایجاب می کندتا مسئولین و بویژه مدیران حوزه بهداشت و درمان با جدیت و دقت بیشتری نسبت به رصد و پیگیری مطالبات مردم اهتمام داشته باشند.

سلگی گفت: خواسته ها و بعضا” گلایه مندی اهالی و گزارش هایی که از مردم  دریافت می شود معلوم است که بخش خزل در چند حوزه مانند بهداشت محیط – تامین دارو- ویزیت و دسترسی به موقع و معاینه بیماران توسط پزشکان در سطح روستاها و شهر فیروزان-تجهیزات و لوازم اولیه پزشکی نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

وی بیان داشت: تست به موقع کلر آب شرب روستاها از جمله مواردی است که هم شبکه بهداشت و هم مدیریت آبفار شهرستان باید به آن توجه کنند چون در بعضی از روستاها به دلیل شکستگی شبکه انتقال آب امکان ایجاد آلودگی وجود دارد.

بخشدار بخش خزل نهاوند با بیان اینکه علی رغم گزارش های دریافتی، آزمایش سلامت آب آشامیدنی روستاهای بخش خزل تا کنون سالم گزارش شده و مشکل حادی وجود ندارد اما در چند ماه گذشته اقداماتی در بخش پسماندها وعوامل آلودگی محیط زیست جهت پیشگیری از سرایت و یا شیوع ناقل بیماری ها انجام شده است.

روح الله سلگی افزود: مشکلاتی که مردم در خصوص عدم دسترسی به موقع به پزشکان و یا مواردی از جمله نارسایی ها و کمبود داروها حتی در موارد خاص و جزیی مطرح شده نیاز به برگزاری جلسه ای برای توضیح و رفع ابهام دارد.

سلگی اظهار داشت: نبود مطب پزشکان عمومی در سطح شهر فیروزان و مراجعه بیش از حد اهالی و شهروندان شهر فیروزان و بخش خزل به درمانگاهها و از همه مهمتر نبود تجهیزات و لوازم مورد نیاز در چنین شرایطی موجب نگرانی مردم منطقه شده است که از مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند تقاضا می شود جهت رفع این مشکلات اقدام کند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش