- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

انتقاد فرماندار نهاوند از اداره راه و شهرسازی در پی کشته شدن ۴ نفر در حادثه تصادف

کریم حمیدوند در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: متاسفانه در روزهای گذشته شاهد دو حادثه دلخراش و تاسف بار تصادف در جاده های مواصلاتی نهاوند بودیم که منجر به کشته شدن ۷ نفر از همشهریان و مجروح شدن ۲ نفر دیگر شد.

حمیدوند ادامه داد: در حادثه اول که روز چهارشنبه ۱۵ آذر  در جاده برزول-فارسبان رخ داد خودرو سمند بعلت سرعت بیش از حد با تیر برق فشار قوی برخورد کرد و پس از واژگونی آتش گرفت که متاسفانه این حادثه سه کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

وی بیان داشت: صبح شنبه ۱۸ آذرماه در حادثه دلخراش و تاسف بار دیگری در کیلومتر ۲ جاده نهاوند-آورزمان یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به علت بی مبالاتی و تجاوز به چپ با یک دستگاه پراید برخورد کرد که این حادثه موجب کشته شدن ۴ نفر از همشهریان و مجروح شدن یک نفر دیگر شد.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: تصادف جاده آورزمان در قسمتی اتفاق افتاده است که چند ماه پیش عملیات تعریض، ساماندهی و آسفالت آن انجام و پایان یافته است اما بعلت اینکه علائم هشدار دهند، خطر و خط کشی آن توسط اداره راه و شهرسازی انجام نشده است هنوز به بهره برداری نرسیده است.

کریم حمیدوند افزود: ۷ کیلومتر جاده نهاوند به آورزمان در حوزه نهاوند، مسیر دوطرفه ای است که به علت قرار گرفتن در منطقه کوهستانی، دارای پیچ های خطرناکی است و متاسفانه نقاط کور بسیاری هم دارد که عملیات تعریض و ساماندهی آن چندین سال است که در حال انجام است.