جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11907

صدای نهاوند:
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: از ۵۶ روستای بخش خزل عملیات بهسازی ۲۵ روستا در حال انجام است که میانگین بهسازی روستاهای بخش خزل با ۴۷درصد پیشرفت از میانگین بهسازی روستاهای شهرستان که ۴۳ درصد است، بالاتر است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند بعداز ظهر یکشنبه در بازدید از روستاهای «شیراوند»، «چغاصراحی» و <<چشمه ماهی>> بخش خزل نهاوند گفت: تا پایان سال جاری جدول گذاری ۵۰۰ متر کانال ورودی روستای شیراوند از محل اعتبارات بنیاد مسکن انجام می شود، وبا توجه به خدمات دولت تدبیر و امید در روستاها تا پایان سال جاری خط لوله کشی فرسوده انتقال آب شرب روستای شیراوند اصلاح می شود.

حمیدوندافزود: در طول سه ماه آینده عملیات اجرایی زیر سازی معابر اصلی روستای چغا صراحی به پایان می رسد و با کمک اداره برق نهاوند اصلاح و بهینه سازی ترانس برق و جابه جای تیرهای برق در حریم معابر انجام می شود.

وی افزود: برای شروع عملیات اجرایی طرح بهسازی روستای چغاصراحی اعتبار مورد نیاز در کمیته برنامه ریزی شهرستان در بودجه سال آینده پیشنهاد می شود.

فرماندار نهاوند در مورد اجرای عملیات بهسازی روستای چشمه ماهی اظهار داشت: پس از عقب نشینی منازل مسکونی و تجاری در حریم جاده و جابه جای تیرهای برق از معبر اصلی طرح بهسازی این روستا آغاز می شود.

کریم حمیدوند افزود: به دلیل اینکه روستای چشمه ماهی در مسیر تردد چندین روستا قرار دارد  و در آینده نیز قرار است کارخانه قند نهاوند در نزدیکی این روستا احداث شود به همین علت باید تعریض و ساماندهی جاده اصلی این روستا با رعایت استانداردها لازم انجام شود.

حمیدوند در پایان گفت: عملیات بهسازی فاز اول ۱۸ روستا و فاز دوم ۷ روستای بخش خزل در حال انجام است و بخش خزل به لحاظ بهسازی جایگاه خوبی در شهرستان دارد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش