- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

از همه اعضای شورای فرهنگ عمومی نهاوند گله‌مند هستم

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند اظهار داشت:این جلسه به عنوان چهارمین جلسه  شورای فرهنگ عمومی که البته با تأخیر هم شروع شده است برای بررسی نحوه اجرایی شدن سه مصوبه جلسه قبل است که اعضای اصلی این شورا که مسئول پیگیری این مصوبات هستند و  باید حتما در این جلسه حضور پیدا می‌کردند در این جلسه حاضر نیستند.

مغیثی‌ افزود: وقتی که مسئولان این جلسه حضور ندارند چه توقعی از شورای فرهنگ عمومی داریم، زیرا این جلسات پشتوانه و ضمانت اجرایی ندارد و گویا انگیزه اصلی از برگزاری این جلسات فقط برای ارائه آمار است که بگوییم جلسه شورای فرهنگ عمومی را تشکیل داده‌ایم.

وی عنوان کرد: اگر قرار باشد این جلسه با این روال برگزار شود بهتر است که این جلسات برگزار نشود زیرا این جلسات بی‌فایده و لوث شده است و اگر مصوبه‌ای هست اجرا نمی‌شود.

امام جمعه نهاوند بیان کرد: جلسه شورای فرهنگ عمومی باید ماهی یک بار برگزار شود و الان باید نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان برگزار می‌شد در حالی که این چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی است که در شهرستان برگزار شده است و با این شیوه آبروی خودمان را در خطر گذاشته‌ایم.

سیدرضا سلامتی معاونت فرمانداری نهاوند نیز در ادامه این جلسه در اعتراض به غایب بودن اعضای جلسه، گفت: غیبت اعضا در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان یک عیب بزرگ است زیرا مصوبات این جلسات باید اجرایی شوند و مدیران اداراتی که دعوت‌نامه این جلسه به دست آن‌ها رسیده شده باشد ولی بدون دلیل در این جلسه حضور پیدا نکرده‌اند به عنوان یک تذکر و غیبت به مدیرکل آن‌ها اعلام می‌شود.

گفتنی است جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند به خاطر عدم حضور تعدادی از اعضای این شورا و اجرایی نشدن مصوبات جلسه قبل بدون مصوبه پایان پذیرفت./تسنیم