سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11936

صدای نهاوند:
فرمانده پلیس راه نهاوند گفت: تیرهای چراغ برق کنار جاده برزول_فارسبان در فاصله مکانی کمی با جاده قرار گرفته است و این تیربرق‌ها باید از حاشیه جاده جابه‌جا شوند.

به گزارش صدای نهاوند،روح‌اله گمار ظهر چهارشنبه در جلسه حمل و نقل و شورای ترافیک شهرستان نهاوند، اظهار داشت: در هفته گذشته در جاده برزول- فارسبان یک دستگاه خودرو سمند به‌علت سرعت غیر مجاز و برخورد با تیربرق فشار قوی در کنار جاده، واژگون شد که در این حادثه سه نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

وی گفت: همچنین در هفته گذشته حادثه دیگری در جاده نهاوند – آورزمان رخ داد که در این حادثه نیز یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یکدیگر برخوردند کردند که متأسفانه در این حادثه دلخراش چهار نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

گمار افزود: تیرهای چراغ برق کنار جاده برزول_فارسبان در فاصله مکانی کمی با جاده قرار گرفته است و این تیربرق‌ها باید از حاشیه جاده جابه‌جا شوند که در مکاتباتی که قبلا با اداره برق شهرستان انجام شد حق سهم اداره برق در نظر گرفته شده و باید این تیرهای برق از حاشیه جاده جابه‌جا می‌شدند که متأسفانه انجام نشد هرچند که اداره برق در این تصادف مقصر نبود.

وی عنوان کرد: علت تصادفی که هفته گذشته در محور آورزمان_نهاوند رخ داد عدم توجه به جلو و سرعت بالا بوده است اما این محور حادثه‌خیز دارای مشکلاتی است که این مشکلات باید مورد توجه جدی قرار بگیرند و برطرف شوند.

فرمانده پلیس راه نهاوند بیان کرد: در حال حاضر انفجاری که برای ترانشه ‌برداری در این محور صورت گرفته است تکه‌های سنگ‌های خرد شده ناشی از این انفجار در کنار سمت راست جاده ریخته شده است که این سنگ‌ها باید جابه‌جا شوند.

گمار اظهار داشت: همچنین محور آورزمان_ نهاوند دارای دو پیچ خیلی خطرناک است که وجود این پیچ‌ها باعث کاهش شعاع دید رانندگان در این جاده شده است و همچنین برای تملک املاکی که پایین دست این جاده وجود دارد به خاطر وجود شاکی حقوقی که این ملک‌ها دارند،دستگاه قضایی می‌تواند این مشکل را حل کند.

️وی تصریح کرد: خوشبختانه تصادفات منجر به فوت در نهاوند نسبت به مدت مشابهه سال گذشته کاهش قابل توجهی داشته است و خود شهروندان باید برای کاهش تصادفات مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند./تسنیم

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش