مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 11978

صدای نهاوند:
سرپرست بنیاد مسکن شهرستان نهاوند گفت: ۲۰ هزار و ۹۵ واحد مسکن روستایی شهرستان نهاوند نیاز به مقاوم‌سازی دارند که تاکنون ۱۷ هزار و ۵۳۹ واحد مقاوم سازی شده‌اند.

به گزارش صدای نهاوند، علیرضا نثاری گفت: شهرستان نهاوند دارای ۱۶۸ روستا است که تاکنون فاز یک و فاز دو طرح هادی در ۸۰ روستای شهرستان نهاوند با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان اجرا شده است.

نثاری افزود: در حال حاضر طرح هادی در ۴۳ روستای شهرستان با اعتباری در حدود ۱۳ میلیارد تومان به اتمام رسیده است و طرح هادی در ۳۸ روستای شهرستان در حال اجرا است.

وی افزود: اعتبارات طرح هادی روستاهای شهرستان از سه محل اعتبارات استانی، سه درصد نفت و گاز و اعتبارات ملی تامین می‌شود که امسال از محل اعتبارات سه درصد نفت و گاز ۱۲ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است که از این میزان اعتبار دیون دو پروژه طرح هادی پرداخت شد و هشت پروژه طرح هادی در روستاهای شهرستان در دست اقدام قرار گرفت.

سرپرست بنیاد مسکن ادامه داد: آسفالت هفت روستای باقی‌مانده که سال گذشته تفاهم نامه آن‌ها امضا شده بود جذب قیر اعتباری آن‌ها به اتمام رسیده و عملیات اجرایی آسفالت این هفت روستا نیز سال ۹۷ آغاز می‌شود و برای آسفالت ۱۶ روستای دیگر شهرستان تفاهم نامه جدید امضا شده است.

وی با اشاره به مقاوم‌‌سازی مسکن روستایی در نهاوند، اظهار داشت: در شهرستان نهاوند ۲۳ هزار و ۹۵۰ واحد مسکونی روستایی وجود دارد که از این تعداد ۲۰ هزار و ۹۵ فقره واحد مسکن روستایی نیاز به مقاوم‌سازی داشتند که تاکنون ۱۷ هزار و ۵۳۹ فقره واحد مسکن روستایی در شهرستان مقاوم سازی شده‌اند.

نثاری تصریح کرد: برای مقاوم سازی ۱۷ هزار و ۵۹۳ واحد مسکن روستایی شهرستان تاکنون ۱۸۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و نهاوند در شاخص مقاوم سازی مسکن روستایی در کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

سرپرست بنیاد مسکن نهاوند افزود: در بحث صدور سند روستایی نیز در نهاوند از تعداد ۲۳ هزار و ۹۵۰ واحد مسکن روستایی شهرستان تاکنون ۲۰ هزار سند روستایی صادر شده است./تسنیم

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش