سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11995

فرمانده انتظامی استان همدان:

کشف پنج تن مواد مخدر در استان همدان

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون پنج تن مواد مخدر در استان همدان کشف شده که 100 کیلوگرم آن هروئین بوده است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سردار بخشعلی کامرانی صالح روز یکشنبه در دیدار با امام جمعه نهاوند، افزود: طی این مدت ۶ هزار نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی شده اند.
وی مواد مخدر را یکی از تهدیدهای اصلی جامعه عنوان و اضافه کرد: دشمن برای منحرف کردن نسل جوان سرمایه گذاری های زیادی کرده است که مهمترین آنها برنامه ریزی برای ترویج مواد مخدر و بی بندوباری در فضای مجازی است.
کامرانی‌صالح اظهار کرد: ریشه بسیاری از فسادها از جمله اعتیاد و سستی بنیان خانواده‌ها و اعتقادات، سایت‌های مبتذل و شبکه‌های اجتماعی است که به صورت مستمر سبک زندگی ایرانی اسلامی را نشانه رفته است.
وی افزود: متاسفانه فضای مجازی علاوه بر تهدیدها و آسیب های اجتماعی، عاملی برای توزیع مواد مخدر و گسترش آن در سطح جامعه شده است که البته ما به شدت با آن برخورد می کنیم .
سردار کامرانی صالح گفت: نیروی انتظامی عامل اقتدار نظام اسلامی است و ماموران متعهد این نیرو تلاش های زیادی را برای برقراری نظم و امنیت اجتماعی انجام می دهند.
وی اضافه کرد: سهیم کردن مردم در مقوله های امنیتی و اجتماعی می تواند آثار و برکات خوبی داشته باشد لذا تلاش داریم با تحقق این هدف، امنیت را به مقوله ای همگانی تبدیل کرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش