- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

کشف پنج تن مواد مخدر در استان همدان

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سردار بخشعلی کامرانی صالح روز یکشنبه در دیدار با امام جمعه نهاوند، افزود: طی این مدت ۶ هزار نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی شده اند.
وی مواد مخدر را یکی از تهدیدهای اصلی جامعه عنوان و اضافه کرد: دشمن برای منحرف کردن نسل جوان سرمایه گذاری های زیادی کرده است که مهمترین آنها برنامه ریزی برای ترویج مواد مخدر و بی بندوباری در فضای مجازی است.
کامرانی‌صالح اظهار کرد: ریشه بسیاری از فسادها از جمله اعتیاد و سستی بنیان خانواده‌ها و اعتقادات، سایت‌های مبتذل و شبکه‌های اجتماعی است که به صورت مستمر سبک زندگی ایرانی اسلامی را نشانه رفته است.
وی افزود: متاسفانه فضای مجازی علاوه بر تهدیدها و آسیب های اجتماعی، عاملی برای توزیع مواد مخدر و گسترش آن در سطح جامعه شده است که البته ما به شدت با آن برخورد می کنیم .
سردار کامرانی صالح گفت: نیروی انتظامی عامل اقتدار نظام اسلامی است و ماموران متعهد این نیرو تلاش های زیادی را برای برقراری نظم و امنیت اجتماعی انجام می دهند.
وی اضافه کرد: سهیم کردن مردم در مقوله های امنیتی و اجتماعی می تواند آثار و برکات خوبی داشته باشد لذا تلاش داریم با تحقق این هدف، امنیت را به مقوله ای همگانی تبدیل کرد.