سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12077

صدای نهاوند:
فرمانده سپاه نهاوند گفت: تدابیر مقام معظم رهبری و حضور با بصیرت و آگاهانه مردم در 9 دی طومار فتنه گران را در هم پیچید و روز 9 دی نیز در تاریخ ماندگار شد.

سرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها که از انقلاب اسلامی ضربه خورده و عصبانی بودند بعد از ناکامی در هشت سال دفاع مقدس  با توطئه برعلیه انقلاب اسلامی و باهدف ضربه زدن به کشورمان، فتنه‌های سال‌های ۷۸ و ۸۸ را به راه انداختند که با بصیرت مردم و حضور درصحنه در این راه هم موفق نشدند.

کریمی گفت: در برخورد با فتنه ۸۸ مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی نشان دادند از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبری معظم انقلاب دست نمی‌کشند و بساط فتنه و فتنه گران را جمع می‌کنند.

وی عنوان کرد: تدابیر مقام معظم رهبری و حضور با بصیرت و آگاهانه مردم در ۹ دی طومار فتنه گران را در هم پیچید و روز ۹ دی نیز در تاریخ ماندگار شد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در روز ۹ دی مردم مؤمن ایران اسلامی به میدان آمدند و درسی فراموش‌نشدنی به فتنه گران و حامیان غربی آن‌ها دادند و بار دیگر پایبندی خود به انقلاب اسلامی را ثابت کردند.

وی بیان داشت: به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه مردمی ۹ دی امسال نیز در شهرستان نهاوند برنامه‌های خوبی اجرا می‌شود تا اهداف و زوایای فتنه شوم ۸۸ برای مردم تبیین شود.

کریمی بیان داشت: در سالروز این حماسه عظیم در روز شنبه از ساعت ۹ صبح مراسمی در مصلا نماز جمعه نهاوند با حضور مردم ولایتمدار نهاوند برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا مستشاری مشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها سخنران این مراسم خواهد بود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

کلیدواژه ها :

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش