سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12096

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: آمریکا در انزوای جهانی قرار گرفته است و کشورهای زیادی در جهان بیدار شده اند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند، اظهار کرد: آمریکا درصدد بود با انتقال سفارت خود به شهر قدس فتنه جدیدی ایجاد کند اما در رای گیری سازمان ملل بیش از ۱۲۰ کشور به این طرح رای مخالف دادند و این مساله نشان داد که آمریکا در انزوا قرار گرفته است و کشورهای زیادی در جهان بیدار شده اند.
وی از کردستان عراق به عنوان یکی دیگر از مراکز مورد نظر آمریکا برای روشن نگاه داشتن آتش تفرقه بین مسلمانان یاد کرد و افزود: این منطقه آتش زیر خاکستر است و باید هوشیار بود که آمریکا از این منطقه سوء استفاده نکند.
وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت مسیح(ع) گفت: حضرت عیسی مسیح پیامبر صلح و مهربانی است، اما دولتمردان آمریکائی و اروپائی که مدعی پیروی از این پیامبر هستند، در عمل نشانه ای از رحم و مروت در آنها دیده نمی شود.
وی افزود: امروز منشاء تمام فسادها و جنایات، دولت های آمریکایی و اروپائی هستند و هر کجا جنگی رخ می دهد رد پایی از این کشورها در آن منطقه دیده می شود.
امام جمعه نهاوند با اشاره به حادثه ۹ دی گفت: در جریان انتخابات سال ۸۸ برخی که فکر می کردند مردم به آنها رای داده اند به بهانه های واهی و با زیر پا گذاشتن قانون، به دنبال ایجاد آشوب در کشور شدند و متاسفانه صدماتی به کشور وارد آمد و امروز هم برخی دچار همین محاسبات شده اند.
حجت الاسلام مغیثی افزود: در دوران بنی صدر هم اینگونه بود که وی می گفت مردم رای بالایی به من داده اند و طرفداران من حتی از امام هم بیشتر است؛ در حالیکه مردم به امام اعتقاد قلبی داشتند و به عنوان ولی فقیه فرمان او را می پذیرفتند.
وی به برخی اتهامات واهی دشمنان به بهانه رعایت نکردن حقوق بشر در ایران اشاره کرد و افزود: برخی هم در داخل با اینها هم صدا می شوند که این موضوع به دلیل بی بصیرتی و نشناختن دشمن است.
امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها گفت: مردم در تماس هایی که با من دارند نسبت به وضعیت برخی از جاده های این شهرستان گلایه مند هستند و خواستار توجه بیشتر مسئولانند.
وی افزود: جاده نهاوند به آورزمان یکی از محورهای ارتباطی این شهرستان است که همواره شاهد تصادفات جاده ای در آن هستیم.
وی با بیان اینکه به تازگی چند کیلومتری از ابتدای این جاده دو طرفه و آسفالت شده است، گفت: اما جلوی این مسیر سنگ چین شده و اجازه عبور در این مسیر داده نمی شود و این امر باعث نارضایتی رانندگان شده است.
امام جمعه نهاوند افزود: علاوه بر این در برخی مسیرها مانند ابتدای جاده نهاوند به آورزمان و یا گردنه هر برزول که حدود ۲ کیلومتر از آن را دو طرفه کرده اند، تابلویی با عنوان بزرگراه نصب و این موضوع موجب بروز مشکلاتی برای رانندگان شده است.
وی افزود: از مسئولان استان و شهرستان انتظار می رود با توجه به سوانح جاده ای که در جاده های نهاوند اتفاق افتاده است این مشکلات را برطرف کنند./ایرنا

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش